2013年5月14日

Happiness Is Here 幸福在這裡 完整巡遊聲帶!

尋日園內所發生嘅事,或者會令你感到失望,甚至憤怒!今日我就帶返啲歡樂氣氛俾大家啦!再一次見到呢幅來自 東京迪士尼 嘅圖片,就知道我將會再次帶大家飛去感受佢地嘅幸福歡樂!唔知對你黎講,有咩野能夠令你心情變好呢?我自己就鍾意聽下歌,沈醉於動人嘅旋律之中!




之前就同大家分享過 幸福歡樂年 主題曲,亦曾經分享過 迪士尼奇幻復活節 巡遊嘅完整聲帶。今次就輪到 幸運在這裡 Happiness Is Here 完整巡遊聲帶!唔知點解佢地啲歌真係特別有活力!為配合每架花車,聲帶裡面有不同版本嘅三十週年主題曲,亦有夾雜多首 迪士尼動畫 經典歌曲!

    



其實東京嗰邊好多時都會推出音樂CD響園內售賣,有啲係活動主題曲,有啲係表演項目嘅聲帶。香港都可以參考一下人地嘅做法丫,因為首歌本身已經響到,製作音樂CD嘅成本應該唔會好高。假如推出 迪士尼飛天巡遊 嘅巡遊聲帶,相信都會吸引到一班Fans購買,起碼我都會買!




咦...  我今日係唔係唔應該講 香港迪士尼樂園 嘅商品... 話哂尋日先經歷完羊之危機嘅傷痛...  不如我地一齊撇開唔開心嘅野啦!園方令我地感到失望,但我地依然可以靠自己尋覓歡樂嘅感覺!聽下歌,輕鬆一下吧!仲有,唔好唔記得,三日後,迷離莊園 就會開幕!繼續期待新園區仲好啦!


沒有留言:

張貼留言