2013年5月15日

有趣的陶瓷創作: 生命之樹 X 豆豆 X 米奇魔法帽!

上次就俾大家睇過我嘅兩份陶瓷作品,豆豆、米奇魔法帽;我之後又整咗一份新作品,生命之樹!生命之樹 係我響呢個課程嘅最後作品,而我創作呢棵 生命之樹 嘅時候係包含咗深層次意義嘅;每一枝樹枝、每一塊樹葉,代表著我生命中嘅每一個重要時刻,呢啲時刻夾夾埋組成完整嘅人生!




其實原先打算創作一份作品係同 迪士尼 無關嘅,但偏偏就冇靈感,所以又搵返 迪士尼 做題材...  而呢棵 生命之樹 Tree Of Life,就係 迪士尼動物王國 Disney's Animal Kingdom 嘅地標!似就唔係好似,我嗰棵樹細好多;但我自己都幾鍾意呢棵樹,所以先至嘗試將佢創作出黎!




一棵樹最重要嘅部份係咩呢?就係樹幹!所以一開始就用一條條樹枝形狀嘅陶泥整咗樹幹出黎!




之後就係樹葉啦!上次有網友話啲陶瓷作品好似朱古力,今次我就覺得呢啲樹葉有啲似咖啡豆!




將樹葉鋪響樹上面,之後就大功告成啦!本身想再整多啲樹葉,可惜夠鐘落堂,咁冇計啦...




我另外留咗一啲「咖啡豆」冇鋪響樹上,有咩用呢?就係稍後用黎造出樹葉散落地上嘅效果!




雖然棵樹整得唔算好靚,但我都好享受整個過程!今次嘅陶瓷創作都會成為樹上嘅一塊樹葉,哈!





2013年4月25日

近期響學校上緊一個同美術、創意有關嘅課程,有機會嘗試用陶瓷黎創作獨特嘅裝飾品!今次係我首次創作陶瓷製品,一開始練習整咗啲杯、瓶子,之後忽法奇想,整咗兩個得意嘅作品!

嘿嘿!講到創作,好多時我都係環繞返自己最愛最熟悉嘅 迪士尼!今次嘅作品都唔例外!有次無無聊聊整咗三個球體出黎,望望下,令我諗起一個 迪士尼朋友!於是我就為佢地畫上笑臉!




下一步就係要整一個彎彎曲曲,有啲似袋子嘅物體;跟住就將三個帶著歡笑嘅球體放上去!




認唔認得係邊個 迪士尼朋友 呢?就係 豆豆!似就未必好似,不過起碼係三粒豆,哈哈!




下個作品就比較高嘅,係 米奇魔法帽!整好咗形狀,就響表面加咗少量圖案,有啲星星、月亮!




今次整嘅並唔係平常見到嘅 米奇魔法帽,而係特別版!我繼續用象徵 奇妙星粉 嘅索帶圍住頂帽!




下一樣要加嘅就係立體星星!先加一粒有四隻角嘅星星,再加另一粒,最後就變成一粒八角星!





大功告成啦!我嘅創作概念係黎自 東京迪士尼海洋 十週年慶典特別版 米奇魔法帽!而家睇返張相,我又一個新概思,就係加返一啲小星星響條 奇妙星粉 索帶上面,應該會再靚啲!




整完頂帽,又再無無聊聊,整咗一支魔法棒!都有 奇妙閃粉 索帶圍繞住,亦有幾粒小星星!




整陶瓷都唔係咁容易架!我都係不斷嘗試先開始熟習起黎,暫時都算係咁啦,之後會再練習多啲!其實響接觸陶瓷前,我以為陶瓷製品通常都只會係一啲容器,原來都可以整好多得意嘅藝術品!但因為我較為喜歡用顏色表達不同含意,今次陶瓷得一隻色,都算係新挑戰!要繼續嘗試先得啦!


沒有留言:

張貼留言