2013年5月3日

Pixar動畫 X Uniqlo 主題T恤

尋日就講到響試玩嗰日買咗一條 迷離莊園 童裝短褲俾 巨大Duffy,反而自己就未有收獲...  不過,前兩日行行下街,走咗入Uniqlo店舖,有一個特別發現!就係 Pixar 動畫作品主題T恤!




作為一個 迪士尼 Fans,見到咁多以不同 迪士尼朋友 設計嘅T恤,當然對呢啲T恤好有興趣!最後我買咗四件T恤,滿載而歸!而每件衫都附有一個招牌,印有好多 Pixar 創作嘅 迪士尼朋友!




曾經同大家分享過,響眾多 Pixar 動畫作品當中,我最鍾意嘅,就係 《太空奇兵 威‧E》。
四件T恤入面有兩件都係同呢齣動畫有關!第一件就有 EVE 做主角!好似一隊機械人軍隊,哈哈!




有 EVE,梗係唔少得 Wall‧E 啦!另一件T恤就係由佢做主角,佢仲拎住咗電影入面嘅植物添!




下一件T恤就跳到去另一齣動畫《反斗車王》,其實我本身對呢堆車冇咩興趣,唔係太喜歡佢地;直至前嗰排睇咗《反斗車王2》,覺得又唔係想像中咁差!但最重要嘅係,我好鍾意呢件衫嘅畫風!




最後一件T恤就用咗一齣我都好鍾意嘅 Pixar 動畫作品做主題,《Ratatouille 五星級大鼠》!T恤上面可以見到主角 老鼠味王 落緊調味料!仲有註明「Master Chef at Work 大廚工作中」 !




Uniqlo經常都會同 迪士尼 合作,推出過多款T恤,今次又用咗 Pixar 動畫做主題,真係有眼光!佢地啲衫設計得幾好,亦都好抵買!有興趣的話可以去店舖行返轉,話唔定都會有收獲架!


沒有留言:

張貼留言