2013年6月4日

東京迪士尼之旅2013: 正式啟航!

倒數15日之後,東京迪士尼之旅2013 嘅啟航日終於來臨啦!我好快就會同 Duffy 飛去日本!之前我話要締造一個史無前例嘅幸福歡樂之旅,不過而家想改一改名,叫做「幸福童話之旅」!

幸福,固然係代表 東京迪士尼渡假區 三十週年嘅歡樂慶典啦,但係點解叫做「童話之旅」呢?其實係同今次旅程嘅其他景點有關!不過我想賣下關子先...  我只可以講:今次旅程真係好豐富!





好啦,講返主角,東京迪士尼渡假區!經過15日嘅倒數,係時候回顧下過去咁多日嘅倒數圖片!每項都係我所期待嘅項目!特備活動、遊樂設施、娛樂表演、樂園佈置、酒店,全部都有齊哂!

15 DAYS LEFT - 今次到訪,重點項目必然係 東京迪士尼渡假區 三十週年慶典:歡樂幸福年!





14 DAYS LEFT - 東京迪士尼海洋 米奇和Duffy的春日巡航 捲土重來!又可以見到我最愛嘅 Duffy!





13 DAYS LEFT - 我最喜愛嘅 東京迪士尼樂園 遊樂設施:小熊維尼獵蜜記!周圍都係蜜糖呢!





12 DAYS LEFT - 東京迪士尼海洋 全新遊樂設施:反斗奇兵瘋狂遊戲屋!全體玩具出動!





11 DAYS LEFT - 全新 東京迪士尼樂園 日間巡遊:幸福在這裡!非同凡響嘅大型歡樂巡遊!





10 DAYS LEFT - 東京迪士尼海洋 晚間表演:Fantasmic!上次冇睇到,相隔一年終於有機會睇!





9 DAYS LEFT - 另一個我喜愛嘅 東京迪士尼樂園 遊樂設施:飛濺山!好得意嘅河流冒險!





8 DAYS LEFT - 我最喜愛嘅 東京迪士尼海洋 遊樂設施:驚魂古塔!滿佈撲朔迷離嘅氣氛!





7 DAYS LEFT - 幸福滿夜空,煙花表演都換上三十週年版本!唔知同上年會有咩分別呢?





6 DAYS LEFT - 春日特別表演:紐約復活節!最特別係將會上演晚間版本!值得一看!





5 DAYS LEFT - 華麗嘅 東京迪士尼樂園酒店!我已經準備好進入猶如夢境嘅童話國度!





4 DAYS LEFT - 迪士尼渡假區線 都換上三十週年設計!我亦會入住背後嘅 東京迪士尼海洋酒店!





3 DAYS LEFT - 充滿夢幻感覺嘅三十週年佈置!當初我就係見到呢啲佈置,先至決定改去日本!





2 DAYS LEFT - 上年錯過咗 Duffy迪士尼小熊 拍照景點,今次我要幫 Duffy 影多啲靚相!





1 DAY LEFT - 渡假區內最重要嘅元素係咩呢?當然係兩大主題公園,最後又點可以唔提佢地!





真係好期待啊!有咁多野等住我去玩、去睇、去做,我今次一定要響 東京迪士尼渡假區 玩到癲!為配合 東京迪士尼之旅2013 啟航,Tho's Dreams 亦已經即時換上「幸福童話之旅」主題背景!





咦!等陣!今次呢個旅行總共有13日,咁呢個Blog咪會接近兩個星期都冇野睇?咁點得架!嘿嘿,請放心,響旅程期間,我將會採用即時更新嘅方式,簡略地同大家分享我所遇到嘅事!

2013年6月4日 至 16日,幸福童話之旅,正式啟航!


沒有留言:

張貼留言