2013年6月3日

執好行李, 做足功課, 準備出發!

東京迪士尼之旅2013 聽日就要啟航啦!去旅行之前,當然要執行李啦!Duffy 都有執自己啲衫!先前搞咗個「Duffy 與你分享幸福歡樂」活動,邀請大家幫忙挑選帶邊一隻 Duffy 小熊去旅行;睇咗各個提議後,我最終決定帶 東京Duffy 陪我去!順便仲可以俾佢返去故鄉,東京迪士尼海洋!





今次旅行,我有自製行李牌!咦,咁呢張圖片有咩意思嘅呢?下一篇文章會再同大家分享!





花咗一個下午,大致上都已經執好哂行李;同上次一樣,未出發已經好似滿咗咁,咁點買野返黎?





參考完大家嘅提議,我亦都同 Duffy 揀咗啲衫,打算響遊園嘅時候俾佢著;再次感謝大家嘅意見!











出發前仲有一件好重要嘅野要做,就係做功課!呢份野包含咗行程資料、遊園攻略、財政預算!





話說,我每次去旅行都係前一日,甚至係出發嗰日嘅早上先至臨急臨忙執行李...  今次又係咁!咁我尋日做咗啲咩呢?我趁住去旅行之前再入樂園探一探 亨利爵士、阿拔,哈哈!







尋日我仲響 大冒險家餐廳 食咗日式八爪魚丸!雖然價錢唔算太化算,不過味道都唔錯!諗返轉頭,我都唔係好明,自己明明都快將出發去日本,點解唔等去到先食?





今次揀咗中國主題用餐區,整個餐區都充滿中式元素,正中央有一個古代中國少女玉像!





尋日我終於都響 動畫藝術教室 學咗畫 阿拔!第一次試畫,畫得麻麻地,要再練習一下先得!
我特別響 阿拔 嘅土耳其高帽上面,加咗一個 迷離大宅「MM」標誌!





黎緊兩個星期冇得見 阿拔,唔知我會唔會掛住佢呢?但可能掛住去玩,已經唔記得咗佢,哈!東京迪士尼之旅2013,明日正式啟航!Happiness is finally here!


沒有留言:

張貼留言