2013年6月2日

衝浪‧套房‧美食 - 澳門休閒遊!

出發去日本旅行之前,先黎一個小型休閒遊!上星期五又再去咗澳門渡過兩日一夜!幾個月前先至去完澳門,不過今次嘅節目相對就冇咁豐富,只係簡簡單單食下野、游下水...

再次黎到 澳門銀河渡假城!上次住咗 銀河酒店,而今次就係入住另一間酒店,大倉酒店!





呢次去澳門其實係因為媽媽訂咗一個優惠組合,包一晚套房同埋晚餐!我地嘅房號:1919!





嘩!呢間套房好大啊!有獨立嘅客廳同埋睡房!而房間裡面亦都佈置得非常精緻!









枕頭上面仲放咗一隻紙鶴,係用和式花紙摺嘅!好靚!我拎咗返屋企做紀念品!





呢間套房嘅浴室都唔簡單架!有迷你按摩池、蒸氣浴!就連沖涼都係非一般嘅享受!







一入到房,除咗覺得好大,仲發現放咗一啲小食俾我地享用;不過都食晚飯啦,梗係留肚啦!





放低行李後休息咗一陣,跟住就去到酒店二樓嘅餐廳食晚餐!都幾豐富,但係我唔詳細講啦...























食完飯就去咗平台花園散下步,睇下呢間酒店嘅夜景;呢個花園亦都整得非常華麗!

















我都去到酒店嗰陣大約係晚上7:30,食完飯、散完步,時候都已經唔早,於是就返房啦...





而家我每次去旅行,不論長或短,都會帶一隻 Duffy 小熊陪我去玩,今次我就帶咗 大Duffy!





房間咁靚,休息之前梗係要同 大Duffy 影下相啦!睇黎佢都好鍾意呢間咁靚嘅房喎!









第二朝起身,梳洗後就再落餐廳食早餐;估唔到,早餐都會有三文魚食,哈哈!











澳門銀河 有一個大型游泳池,上次去嗰陣係冬天,未有機會游水;而呢排咁熱,最啱就係游水!





呢到有個人造沙灘!雖然唔係望向大海,不過望住酒店大樓,景觀都算唔錯丫!







水面本身都好平靜,過咗一陣,突然開始翻起浪花!唔好睇少佢啊,都幾大浪架!







酒店嘅設施基本上都已經用盡,我地好滿足咁離開;話咁快又到咗食午餐嘅時間!





黎到澳門,點可以唔食葡國菜呢?我地叫咗豬耳沙律、燒魚、葡式牛扒,全部都好好味!









今次冇響澳門留得太耐,食完飯就慢慢行去搭車,去碼頭坐船走;臨走前都不忘食返個木糠布甸!





旅程緊迫的話,固然可以睇到多啲野,但係一個休閒之旅都有佢嘅好處,就係唔洗搞到咁趕;不過我唔會容許 東京迪士尼之旅 都係咁休閒,因為實在有太多野想睇!要把握時間睇哂佢!>_<


沒有留言:

張貼留言