2013年6月18日

《幸福‧童話》快將呈現!

好抱歉,尋日我冇出到文章...  因為去完旅行之後要好努力咁執野、放相入電腦等等...  雖然冇新文章,不過我入完相之後都有即刻更新標題圖片以及旁邊嘅欄目!呢張相靚唔靚呢?




去完旅行並不代表 東京迪士尼之旅2013 經已完滿結束,幸福歡樂會繼續響 Tho's Dreams 散播!先前旅程日誌嘅內容係比較簡略嘅,而家返到黎,我好快就會同大家再作詳細分享!

同上年一樣,分享 東京迪士尼渡假區 相關內容之前,我將會首先分享 迪士尼渡假區 以外嘅行程!有關 東京迪士尼 嘅內容可能要再等一等啦...  不過而家都暫時放住幾張相片先,俾大家先睹為快!











無論係 迪士尼渡假區 裡面或者外面嘅內容,我都會嘗試用比較特別嘅方式去撰寫!究竟有咩特別?敬請留意更新!好啦,我而家要繼續執野啦...  好多野啊...  希望可以快啲執好啦...


沒有留言:

張貼留言