2013年6月20日

無法抗拒的誘惑... 戰利品包羅萬有!

旅行返黎後過咗幾日,終於算係再次整理過啲戰利品...  不過遲啲都要執多次房,好好安置佢地!既然整理完成,響正式開始講今次旅行嘅行程之前,等我都同大家簡單分享一下我嘅戰利品啦!




歡迎大家黎到商品發佈會!先有30週年慶典 歡樂幸福年 主題商品!全部都係金光閃閃架!




東京迪士尼海洋 同時舉行 米奇和Duffy的春日巡航 活動,我呢個 Duffy 粉絲又點會忍到手丫...




Duffy 熱潮尚未完結!仲有一啲用咗 Cape Cod 漁村做主題嘅 迪士尼小熊 相關產品!




除咗 歡樂幸福年 同埋 Duffy,呢啲收穫都係響兩大主題樂園買嘅!有一部份係 反斗奇兵 主題商品!




響園外都有唔少 迪士尼 收獲:一系列 迪士尼商店 產品!之後行街又買咗個 Oswald 手機保護套!




大家響旅程日誌應該睇到,今次童話之旅期間去咗三間博物館,我響每一間都有少少收穫呢!




黎幅大合照先!上年只需一張枱就放得哂戰利品,但係今次實在太多啦,足足要三層先放得哂!諗返轉頭,我可以將咁多野運返黎香港,都可以話係一個奇跡!我都覺得自己痴線!




我另外都仲有部份戰利品同 幸福童話之旅 冇咩關係,所以冇擺埋一齊影大合照。
日本出名衫褲服飾靚,我都買咗啲服飾俾自己著!而臨走前響機場亦買咗一盒櫻抹茶朱古力!




日本嘅商店好多時都會俾多幾個膠袋,俾客人可以獨立裝起每一樣商品;今次買咗咁多野,所以膠袋都特別多!我數過,有超過100個 東京迪士尼渡假區 嘅膠袋!




膠袋嘅前後兩面分別印著 歡樂幸福年 以及 米奇和Duffy的春日巡航 呢兩個活動嘅圖案;但係因為 米奇和Duffy的春日巡航 活動快將完結,有部份膠袋嘅兩面都係 歡樂幸福年 圖案。




幾經辛苦,最後將所有膠袋摺好咗,方便收藏!摺完之後都仲有一大袋!




迪士尼商店 嘅膠袋,不同大小會有不同圖案,但有啲可惜嘅係幾年前已經係呢啲圖案,冇轉過...




不過有一個特別驚喜!店員俾咗一個 鴨咀獸泰瑞 嘅膠袋我!泰瑞 近期響日本都人氣爆燈!




而買夠3000日圓仲有一個 小熊維尼 紙袋送!維尼 又響到食緊蜜糖,好可愛!




迪士尼渡假區、迪士尼商店 之外,其他地點嘅膠袋唔算太特別,惟獨係 小王子博物館 幾有特式!




冇錯,東京迪士尼渡假區 真係好強!佢地有能力令我心甘情願俾錢買咁多野返黎!成日都話 香港迪士尼樂園 嘅商品設計麻麻地,其實都有好處,起碼唔會令我買到破產!哈哈!


沒有留言:

張貼留言