2013年6月23日

暑假招收怪獸大學生! 你有潛質成為優獸生嗎?

去咗兩個星期旅行,同 香港迪士尼樂園 有兩個星期無見,所以星期二就入咗去樂園玩!今次入去,最重要嘅當然係要睇下今年以《怪獸大學》做主題嘅夏日活動有啲咩得意野啦!





無見一排,竟然為我送上藍天白雲嘅美景!響咁嘅情境之下,突然覺得城堡比起平日更靚!





香港迪士尼樂園 今年嘅夏日活動響6月13日已經開始咗,當時我仲響東京進行緊春日巡航...  其中,焦點就係 動畫藝術廊 搖身一變,變成 怪獸大學行政大樓!呢次都改裝得唔錯!





行政大樓外面,除咗有好大個 怪獸大學 招牌,仲有各社、學會嘅標誌同埋招募廣告。





動畫藝術教室 更加被美術學會佔領咗!學會會員仲可以響呢到學習繪畫 大眼仔米高 呢!不過我呢一次入園響下午就走咗,大眼仔 要傍晚先有得畫,惟有下次再去畫啦!





而響行政大樓各處,亦可以見到一系列嘅 怪獸大學 海報,有好多怪獸新朋友!





好啦!等我入去行政大樓裡面啦!一入到去,就發現地毯上面印有好大個 怪獸大學 標誌!





為咗歡迎我地呢班新生,大樓內都特別掛上一串串旗幟,並有資料為我地介紹校園生活。





裡面分開兩部份,其中一邊可以登記入學,影學生相製作學生證,不過我打算下次先正式入學!另一邊就係行政辦公室,響告示板上又可以見到「歡迎新生 Welcome Freshmen」嘅字樣!





而辦公室嘅佈置都非常細緻!有好多文件,亦有好多信件!仲要係 怪獸大學 信封!





有一樣野引起咗我嘅注意,係一張招聘廣告!各位怪獸畢業生可以選擇成為 小孩防衛隊 嘅一員!





另一樣我覺得比較有趣嘅,係驚嚇系學生嘅參考書籍!有部份書名都幾搞笑!





但係唔好太投入於辨公室嘅裝飾,因為...  將會有兩位怪獸學生現身!記得要同佢地影相啊!





但係只得塑像又點得呢?唔洗擔心!兩位怪獸學生響活動期間,都會響行政大樓外同大家見面!





新活動開始,樂園指南自然再次換上新裝!園內亦開始派發新貼紙,又再有新嘅怪獸朋友!





夏日黎到,雖然有特別活動,但近期入樂園玩,天氣真係好熱!終於,米奇水花巡遊 今個星期五下午4:00就會再次載譽歸來!準備再一次被水花由頭淋落尾啦!


沒有留言:

張貼留言