2013年6月24日

來自 華特迪士尼世界 以及 迪士尼樂園渡假區 的收藏品!

響到要多謝一位好朋友,佢先前去咗 華特迪士尼世界 以及 迪士尼樂園渡假區,帶咗手信俾我!當中有一啲徽章,亦有一本便條簿,全部都好靚!




徽章分別係兩位我非常喜愛嘅 迪士尼朋友,Duffy迪士尼小熊 同埋 Oswald幸運兔子!





呢幾個 Duffy 徽章每個都有 隱藏米奇,要響園內同演藝人員交換先可以獲得,真係得來不易!另一特點就係 Duffy 戴著不同角色嘅帽子,有 小飛俠、唐老鴨 等等。





近期 香港迪士尼樂園 推出咗首個 Oswald 徽章,而呢位好友都帶咗兩個 Oswald 徽章俾我!響 迪士尼加州冒險樂園 裡面,Oswald 有一間專屬商店,店內亦有發售唔少佢嘅商品!





雖然 Duffy、Oswald 徽章我都好鍾意,但係我今次最鍾意嘅係呢本便條簿,因為好有意義!話說,迪士尼樂園 響早期嘅時候,入場同埋遊樂設施係分開收費嘅,並且設有遊樂設施使用卷。

而呢本便條簿正正就係參照遊樂設施使用卷黎設計嘅,使用A-E五個英文字母黎作出區分;A係最低級,E係最高級,依照遊樂體驗黎評級,幽靈公館 呢類就係E級,被稱為 E-Ticket Ride。







剛剛去完 東京迪士尼,之後又有珍貴嘅 美國迪士尼 收藏品,好開心啊!再一次多謝呢位好朋友!

沒有留言:

張貼留言