2013年6月25日

體驗樂園無界! 又係時候續會啦!

去完旅行買咗超多野,但係返到黎香港都仲有一樣野需要我破費...  就係 奇妙處處通 續會!樂園響幾個月前就加咗價,不過固有會員就可以響6月30日前用舊價續會,搞到我都趕住要續!





因為之前被抽中參加 迷離莊園 預演日,所以最後就決定今次都會繼續選擇白金級別。我原本係今年9月先到期,今次續會後再送三個月會藉,去到下年年尾都唔需要再續會了!





每次續會都會送一條掛繩,上年配合 反斗奇兵大本營 開幕,掛繩都換上 反斗奇兵 主題;至於今年就用咗怪獸做主題,掛繩上面可以見到 毛毛、大眼仔 圖案,亦有 奇妙處處通 嘅標誌!





另外仲有一張優惠卷,可以選擇換取一份晚餐,或者一套珍藏版 怪獸公司 徽章。我當然係揀徽章啦!有錢都買唔到架喎,特別珍貴!而今次呢幾個徽章亦都比一般徽章大啲啲。





講起續會,園方早前都有寄到一封信俾我,提及到6月30日前可以用舊價續會嘅呢個安排;雖然正常黎講有冇呢封信我都會續,但係我都好期待佢地寄呢類信件黎!因為通常都設計得好靚!





呢幾日都講咗一啲 香港迪士尼、美國迪士尼 嘅相關主題,同 東京迪士尼之旅 冇咩關係...  好啦,而家就等我率先預告!聽日將會有《幸福‧童話》嘅第二個章節登場!敬請大家繼續期待!


沒有留言:

張貼留言