2013年6月26日

鐵路管制員? 萬聖節之王? 千變萬化的 Duffy 角色!

上次同大家分享過美國方面所推出嘅 Duffy迪士尼小熊 最新商品,係一件 毛毛造型服飾!樂園響早前經已開始發售,不過我對呢件衫興趣不大,所以請原諒我未有作出更詳細嘅分享。但係今日再上 迪士尼主題公園 嘅網誌睇咗一陣,發現佢地又再公佈咗幾樣新商品!




第一樣新商品正正就係 鐵路管制員服飾!上次已經響相片裡面隱約見到呢套衫!都幾靚喎!官方網誌表示,帽子嘅標誌會因應發售地點而改變,例如巴黎就係 巴黎迪士尼樂園鐵路 嘅標誌。唔知道,會唔會有一個版本係 香港迪士尼樂園鐵路 嘅標誌呢?我當然好希望會有啦!哈哈!




而另一樣新商品可能就要等多一排先至有機會響店內見到,因為係一套 萬聖節之王造型服飾!過去兩年嘅萬聖節,香港迪士尼樂園 都係賣緊 南瓜造型服飾,今年又會唔會有呢套新衫出現呢?




但係當我睇到呢套服飾嘅時候,我第一時間係諗起呢隻 米奇 嘅裝束!顏色同埋款式都有啲相似!呢隻毛公仔係黎自2008年嘅 迪士尼黑色世界,我覺得最神奇嘅係...  過咗5年我都仲未剪招牌!




除咗以上兩樣新商品之外,官方網誌都仲有提及幾樣快將推出 Duffy迪士尼小熊 嘅新商品。不過嗰啲都係一啲已經表明係其他 迪士尼主題公園 獨家發售嘅商品,香港應該就唔會有得賣啦...

Duffy 響不知不覺間已經扮演過每數角色,小飛俠、毛毛、瘋帽子、飛機師,魔法師...  而家又有兩個新角色登場,真厲害!點都好啦,我都好期待有一日可以響園內見到呢兩套新衫!


沒有留言:

張貼留言