2013年7月14日

灰熊山谷 開幕一週年!

2012年7月14日,香港迪士尼樂園 第二個擴建園區 灰熊山谷 正式開幕!今日係佢嘅一歲生日啊!響過去嘅一年間,我都響 灰熊山谷 入面經歷過好多奇妙嘅時刻,就等我趁住今日回顧一下!




坐上 灰熊山極速礦車,在整個園區飛馳!採礦朋友們,沿途也要留意周圍的礦井編號啊!




噴泉山谷 的間歇泉會在毫無預警之下爆發!礦車經過時也會濺起水花,要小心被弄濕啊!




Duffy迪士尼小熊 暢遊 香港迪士尼樂園!當然,他也有到訪 灰熊山谷,渡過了愉快的一天!




米奇、米妮 換上了充滿特式的西部裝束,在幸運的西部小鎮之中等待你的來臨呢!




來到黃昏,灰熊山 被迷人的燈光照射著;你喜歡他白天的樣子,還是晚間的樣子呢?




入夜後,小鎮的每個角落也亮起了一盞盞掛燈,這個時候在小鎮中漫步,更感悠閒...




在明月映照下的 灰熊山谷,到處也沒有半個人影;看來,我也是時候要離開了...




過咗一年,我到而家都仲有成日走去 灰熊山谷;特別係夜晚,因為佢嘅夜景真係好靚好靚...  好感謝 灰熊山谷 為我帶來咁多難忘嘅體驗,同時亦希望呢個園區響未來可以為我地帶來更多歡樂!


沒有留言:

張貼留言