2013年7月13日

怪獸大學 課堂心得: 堅持自己的夢想!

《怪獸大學》已經響7月11日正式上映啦!各位怪獸Fans係唔係第一時間衝咗去戲院上堂呢?我尋日朝早亦去咗上堂啦!睇完之後,我對呢個課堂都有少少睇法,而家就同大家分享一下啦!




開始評論之前,簡單講下《怪獸大學》嘅背景故事啦!整個故事嘅初期係以 大眼仔 做中心嘅!電影一開頭所展現嘅係 大眼仔 童年,佢由細細個開始就已經有一個夢想:要成為一位驚嚇專員!( 童年時代嘅 大眼仔,身型細細粒,又有水汪汪嘅眼睛,好得意啊!令我更加鐘意佢!)




驚嚇專員響怪獸世界入面係一個非常祟高嘅職業,要成為驚嚇專員並唔容易,要經過專業訓練。大眼仔 一直都向著呢個夢想進發,佢非常努力讀書,終於成功入讀 怪獸大學 驚嚇學系!




剛剛入學,大眼仔 響一次好偶然嘅情況之下認識咗 毛毛,佢地當時更加非常唔鍾意對方...  同時間,佢地亦都各自要面對自己嘅困難...  慢慢,成為驚嚇專員呢個夢想似乎離佢地愈黎愈遠...  究竟佢地如何堅持自己嘅夢想? 究竟佢地點樣成為一對好拍擋? 留返俾大家入戲院發掘啦!




我不嬲都幾鍾意 Pixar 嘅作品,今次睇完呢齣戲,我覺得都有幾樣野係做得比較出色嘅。首先係場景設定,大學裡面有好完整嘅學院大樓、設施,校園環境設計得好細緻,亦繪畫得好好。另一方面,故事場景亦都充分描述咗《怪獸大學》多姿多彩嘅校園生活,非常貼緊現實。





第二樣我覺得做得好用心嘅,就係有大量新角色登場!一間大學,當然有好多學生啦!當中出場比較多嘅,就有 大眼仔、毛毛 所屬嘅會社社員: 啱Key會 Oozma Kappa 四位成員!下圖由右至左,分別有 阿拱、淋支支、唐叔、向左和向右,每一位都有可愛嘅性格同埋樣貌!




最後一樣我比較喜歡嘅,就係響電影入面都可以見到部份黎自前作《怪獸公司》嘅元素!較為注目嘅就有 變色龍!除咗造型唔同,《怪獸大學》亦有交代到點解 變色龍 會咁憎恨 毛毛。其餘仲有另一啲聯繫前作嘅元素,有啲鋪排得好好,但係亦有少部份我覺得就有啲夾硬黎...




反觀整個劇情,全套戲都幾得意搞鬼,唔會令人覺得悶,不過就略嫌高潮位發展得有少少倉猝...  整體黎講,《怪獸大學》都算係一齣唔錯嘅電影,我亦相信自己好快就會忍唔住要重溫一次!但假如你冇睇過《怪獸公司》,又或者已經唔記得咗內容,強烈建議睇返先去睇《怪獸大學》!




同場加映:每套 Pixar 動畫電影上映時都會附上一齣短篇作品,今次就係關於一把 藍雨傘 嘅戀愛。呢齣作品嘅場景做得特別像真,太真了,我唔太鍾意...  如果唔講,或者會相信佢係顯示緊實景...  再加上今次嘅故事唔太吸引,唔似得上年《La Luna》咁有意境,所以今次我係有啲啲失望嘅...




睇完《怪獸大學》,佢嘅結局再次提醒我要堅持自己嘅夢想!因為,只要堅持,終有機會成功!擁有並且實現一個夢想,係人生最美好嘅事!希望大家可以同我一樣,繼續努力追尋自己嘅夢想!


沒有留言:

張貼留言