2013年7月2日

申請入學! 正式成為怪獸大學生!

轉眼間,樂園裡面嘅 招收怪獸大學生 活動經已開始咗超過兩個星期,你地申請入學未啊?剛剛過去嘅星期日,我終於完成申請入學,正式成為 怪獸大學 嘅學生啦!仲拎咗兩張學生證添!




又再黎到 香港迪士尼樂園 怪獸大學行政大樓,每次入園都會見到好多人排隊等候申請入學!正正因為申請入學要等咁耐,所以我先會決定一次過整兩張,令自己整個暑假都唔需要再入去...





等咗大約一個鐘,終於都入到去大樓!成為 怪獸大學 嘅學生之前,梗係要了解多啲校園資料!首先要認識一下 驚嚇學院 靈魂人物:斯克薄院長!大樓內裡都放有佢嘅塑像!




不過我都係對多姿多采嘅校園生活比較有興趣,等我留意下告示板,睇下呢間大學有咩得意野啦!




緊張嘅時刻要來臨啦!我要影學生相啦!即將入讀 怪獸大學 驚嚇學院,我要展現最驚嚇嘅一面!




影完相,可以即時去到 小鎮沖印店 領取學生證,每張需要支付行政費$40,價錢都算合理。以下就係我所揀選嘅學生證款式!上面亦都印有學生名稱 ( 可以自由填寫 ) 以及學生編號!





成為 怪獸大學 學生後,我第一時間就加入咗自己最想加入嘅學會:美術學會!我而家已經學識咗點樣畫 大眼仔!但係佢都唔易畫架!要畫埋帽子、手手腳腳,我跟唔切啊!




聽聞 毛毛 同埋 大眼仔 好似有危機,可能會畢唔到業...  估唔到我一入學,就已經畢埋業!領取學生證嘅同時,樂園會即時將你嘅畢業證書上傳到官方網頁,只要輸入學生編號就可以獲得!




今個暑假,準備好入讀 怪獸大學 未呢?申請入學之餘,仲要記得7月11日就係 怪獸大學 開學日!雖然我已經畢咗業,但係我都會去戲院上堂架!到時,一齊投入搞笑趣怪嘅校園生活啦!


沒有留言:

張貼留言