2013年7月1日

2013七月份焦點迪士尼朋友 - Sulley & Mike

踏入七月,相信學生們開始放暑假啦!但係唔好唔記得,今個夏日有得返 怪獸大學 啊!為配合電影《怪獸大學》響7月11日上映,我就專登揀咗 毛毛、大眼仔 成為今個月嘅焦點!





除咗新電影上畫,今個月都仲有一個重要嘅紀念日,就係 7月14日 灰熊山谷 開幕一週年!以下係今個月 迪士尼朋友 月曆嘅樂園版本,我經已響 7月14日 加入咗 灰熊山谷 標誌!







而尋日響正式進入七月份之前,Tho's Dreams 都有特別嘅事發生,就係累積咗二十萬瀏覽次數!響過去嘅一年半裡面,由零慢慢變到二十萬,再認識到一眾網友,我覺得自己的確係好幸運!

有時候我未必能夠如期發表新文章,甚至出現「走數」情況,都好感謝各位對我嘅支持以及體諒!前幾日因為《幸福‧童話》嘅遲延,我話過會有一個補償!請大家再等一等,好快就會有架啦!


沒有留言:

張貼留言