2013年7月30日

更多迷離珍藏品, 大開奇幻眼界!

時間的確過得好快,迷離莊園 已經開幕超過兩個月啦!唔知大家展開過幾多次奇幻歷程呢?我真係好鍾意呢個園區,無論係故事、佈置、遊樂體驗、氣氛,全部都做得好好!呢位 迷離莊園 小Fans,先前好幸運地獲得兩樣非常珍貴嘅珍藏品!今晚就想同大家分享一下!




第一樣珍藏品係 奇幻眼界遊戲卡,包裝依照 巴里猴紋音樂盒 嘅外表黎設計,都幾像真!




香港迪士尼樂園 標誌隱藏咗響盒上,而盒蓋亦都印有 迷離莊園 標誌,製作非常精緻。





打開盒子,裡面有一個紫色布袋,同樣印有 迷離莊園 標誌,並附有 迷離莊園「MP」銀章。




梗係唔少得主角:遊戲卡!整套卡一共有30張,再加一張遊戲說明及解答卡!




每張卡都有顯示一個奇幻視覺效果,等待玩家親自發掘!有啲比較明顯,亦有啲冇咁易睇...  見到呢套卡,令我諗起以前響科學館睇過嘅一個幻象展覽,不過呢套卡就加入咗園區嘅元素!我特別揀選咗自己最喜愛嘅五張遊戲卡俾大家睇下,你又睇唔睇得出當中嘅幻象呢?

1)  試說出圖中柱子之間,隱藏著甚麼?




2)  圖中究竟有多少根石柱?




3)  你能找出花叢中的食人花嗎?




4)  縱橫交錯的樹枝,你看到誰?




5)  圖中究竟有多少隻猴子阿拔呢?




另一樣有幸獲得嘅珍藏品係一個鈔票夾;呢份禮物附送一個皮袋,又印有 迷離莊園「MP」標記!





金屬製造嘅鈔票夾同樣有一個「MP」標記,背後嘅紋理亦印得好仔細,係 迷離大宅 牆紙圖案!





我用咗樂園時間表去試用呢個鈔票夾,但我諗自己最後都會唔捨得用,純收藏用途。





嗰盒遊戲卡係參加園方舉辦嘅Facebook活動而獲得,鈔票夾就係收到 奇妙處處通 信件去換領嘅。兩樣迷離珍藏品我都好喜歡!尤其係 奇幻眼界遊戲卡,因為好配合 迷離莊園 奇異幻象嘅主題!家中愈黎愈多珍藏品,或者我都可以參考 亨利爵士,響自己屋企改裝成迷你私人博物館,哈哈!




奇幻眼界遊戲卡答案:
1)  亨利爵士的側影暗藏柱子中間
2)  沒有,因為全部都是錯視圖案
3)  食人花暗藏在圖中的右下角
4)  當然就是可愛的阿拔
5)  四隻;爵士手上、大宅塔樓、左右草叢


沒有留言:

張貼留言