2013年7月7日

愛上 Oswald幸運兔子... 三位新的家族成員!

尋日《幸福‧童話》故事就提及新朋友 Oswald幸運兔子 加入咗我地嘅幸福童話之旅!但其實除咗嗰隻 Oswald 毛公仔之外,響其後嘅旅程我都買咗另一啲 Oswald 相關商品!既然講開呢隻兔仔,就等我分享埋呢幾樣戰利品啦!




故事中嘅 Oswald,大小係同 大Duffy 差唔多;不過 迪士尼商店 同時都有發售另一款細啲嘅!




大Oswald 同埋  小Oswald 同樣都著住一條藍色短褲,亦有毛茸茸嘅尾巴,好可愛!




除咗傳統版之外,佢地仲推出咗特別版 軟綿綿Oswald!又係有大有細,而我就買咗一隻細嘅。




軟綿綿Oswald 嘅尾巴更加毛茸茸!不論 Duffy 抑或 Oswald,我都好鍾意搞佢地條尾,哈哈!




響 迪士尼商店 買咗三隻 Oswald,之後行下百貨公司,又俾我搵到一個 Oswald 手機保護殼!




包裝上印有 Oswald 嘅名字、樣貌;Oswald 呢個樣係同先前嘅樂園時間表封面一樣架!




呢個包裝真係整得好靚!背景係 Oswald 動畫作品嘅畫面,可以睇返佢做主角嗰陣嘅情境!




我本身以為呢個保護殻係硬身嘅,但原來係軟身;都好嘅,軟身應該冇咁易爛,唔會斷開。




呢個保護殼係iPhone 5專用嘅,好彩我啱啱換咗新機咋!如果唔係就冇得用呢個咁得意嘅保護殼!




我終於可以組織屬於自己嘅 Oswald 家族!仲要話咁快就已經有三位成員!好開心啊!Oswald 已經成為我嘅新寵兒啦!不過 Duffy 依然響我心目中排第一!佢冇咁易被取代嘅,嘿嘿!


沒有留言:

張貼留言