2013年8月3日

把520位 迪士尼朋友 合而為一!

近期都將 幸福童話之旅 聚焦咗響故事嗰方面,忽略咗商品呢邊...  所以今日就出返篇商品啦!我原意係想商品配合行程嘅相關主題黎出,但係都有部份商品係同行程無關,以下就係其中之一!今次分享嘅係一盒拼圖遊戲!大家請睇睇以下呢幅完成作品,你認唔認得出佢係邊個呢?




呢盒拼圖我係響 東京迪士尼海洋 買嘅,東京迪士尼樂園 都有,其實好多商品係兩邊同時發售嘅。點解我會買佢返黎呢?我會形容佢係非一般嘅拼圖遊戲!因為每塊拼圖係代表著一位 迪士尼朋友!





一共有520塊拼圖,由最初期嘅 米奇家族,慢慢去到現代嘅 迪士尼朋友!Pixar 嘅作品都有份架!呢盒拼圖最後一班 迪士尼朋友 係黎自2010年嘅《魔髮奇緣》,再新啲嘅 迪士尼朋友 就暫時未有...




有一本說明書介紹遊玩方法,亦包含五幅組合圖,分別係 米奇、米妮、唐老鴨、胡迪、奇妙仙子!書內同時都有列出全部520位角色嘅簡介,可惜係日文...  不過都可以知道佢地係黎自邊一齣動畫!






話者你會諗,說明書裡面都冇 Duffy,點解整到嘅?咁係因為,佢地可以幫你拼出自己鍾意嘅圖片!只要預備一張圖片,上載到指定網站,幾分鐘之後,佢地就會提供一個合適嘅拼圖組合!好正!






有咗拼圖組合,就可以開始砌啦!盒內附有有一塊底卡,可以跟住排列,將圖畫整齊地砌出黎!砌完後可以用固定劑令整幅拼圖唔會散開,但我冇用到,因為我仲諗住砌多幾個不同圖案,哈哈!





我砌 Duffy 嗰陣,第一輪會跳過所有唔識嘅 迪士尼朋友,最後都有大約一半漏空咗...  我好唔掂...  砌呢幅拼圖的確好考 迪士尼朋友 知識!而我玩完之後,又認識咗更多 迪士尼朋友!好好玩!最驚喜係可以自訂圖片,但係有啲圖片可能展現得唔太明顯,等我遲啲再試下砌另一啲圖畫先!


2 則留言:

  1. 請問這個puzzle在海洋哪一間店賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. Il Postino Stationery,位於地中海海灣。

      刪除