2013年8月1日

充滿奇妙的夢想, 快將得以延續!

下午嘅時候就講到,今日對我黎講係特別嘅一日,因為我將會有機會延續自己嘅夢想!其實,我係去咗 香港迪士尼樂園渡假區 進行面試,打算再次成為一位樂園嘅演藝人員!最後嘅結果係...  我成功咗!可以響今年 迪士尼黑色世界2013 活動期間為更多賓客服務!






整個面試過程,我嘅 Duffy迪士尼小熊、Oswald幸運兔子 一直都響我身邊陪伴著我!會帶來幸運嘅小熊、兔子,不單止同我一齊渡過緊張嘅一刻,同時,亦的確為我帶來好運!





因為有 迪士尼樂園,我先至擁有屬於自己嘅夢想,亦因為有 迪士尼樂園,我嘅夢想得以實現!能夠再次成為演藝人員,再次將奇妙傳播開去,延續夢想,真係好開心!期待稍後嘅工作經歷!


沒有留言:

張貼留言