2013年8月16日

迎接樂園八週年! 訂造屬於自己的紀念名牌!

由上個月開始,樂園陸續推出全新嘅 八週年系列商品,而近期就出咗一樣我覺得幾特別嘅商品!我講緊嘅,就係金屬紀念名牌!咦,後面好似仲有另一樣野喎,究竟係咩呢?一陣間開估!




呢個八週年金屬名牌,同平時嘅塑膠名牌一樣,都可以免費刻上名字,我當然要為自己整返個啦!整個名牌以金屬外框包圍,名牌上面印有八週年標誌,而旁邊仲有穿上八週年服飾嘅 米奇!




底部同樣係金屬質地,印有 香港迪士尼樂園 標誌,亦有另一款式嘅八週年標誌。




購買呢款名牌的話,會附上一條金屬帶,可以將名牌掛響不同位置,方便使用。園方仲推出咗 米妮 款式,設計大同小異,只係刻字色樣改為紅色,同埋 米妮 係位於名牌嘅右邊。




好啦!要開估啦!呢篇文章嘅開端就出現咗一樣神秘嘅物件,其實都係一個金屬名牌黎嘅!不過呢個名牌就唔係黎自 香港迪士尼樂園,而係黎自 東京迪士尼渡假區!




東京迪士尼海洋 為配合整個渡假區所舉行嘅 三十週年慶典,響7月1日開始發售呢款金屬名牌。所以,名牌嘅背後就刻有 東京迪士尼渡假區 標誌,以及佢地嘅三十週年標誌。




購買呢款金屬名牌都可以選擇附加一條金屬帶,但係佢地嗰邊就需要加錢嘅。




除咗金屬帶,仲有好多額外裝飾可供選購,可惜每一粒都唔便宜,最終令我卻步...




三十週年嘅其中一個商品主題,就係回顧咁多年黎響渡假區內出現過嘅 米奇 造型;我嗰個名牌係三十週年黃金服飾,事實上,仲有好多款式!每一款更加係展示返當時嘅週年標誌!




另一方面,佢地亦有配合其他主題節慶活動推出更多款式,以下分別係萬聖節、夏日活動嘅名牌。值得一提嘅係,金屬名牌所採用嘅刻名字型係同演藝人員名牌相同嘅,感覺上更加像真!




不如比較一下香港同埋東京嘅出品啦!放埋一齊就發現,人地嘅名牌比起我地細啲啲,更加精緻!




至於名牌上面嘅 米奇,東京嘅線條稍為纖幼一點,有仔細嘅花紋,而顏色亦都較為光亮。但係,當我回想起人地嗰個名牌大約係我地嘅三倍價錢,我都唔介意降低自己嘅要求,哈哈!




咁呢個名牌可以點用呢?最直接嘅用法當然就係掛響袋上,成為一個自己專屬嘅裝飾啦!




不過我都諗到另一個用法,就係成為 Duffy小熊 嘅新飾物!但其實條帶唔算長,戴起上黎有啲緊...




我係6月嘅時候到訪 東京迪士尼渡假區,呢個新名牌7月先至推出,響到要感謝一位朋友幫我購買!同時,我亦有請佢幫我買多件新出嘅 Duffy小熊 三十週年T恤,遲啲會連同另外兩套服飾再作介紹!




講返金屬名牌先,我第一次響園內商店見到嗰陣,心裡都嚇咗一跳,因為同東京真係好似樣...我今次就唔研究係唔係「參考」人地啦...  但能夠嘗試學習人地嘅優點,都係一樣好事黎嘅...

撇開整得同人地非常相似,我覺得今次呢個名牌算係唔錯嘅,希望樂園嘅商品設計可以繼續進步!不斷有新嘅八週年商品登場,我相信自己遲少少仲會買多幾款,買咗之後再同大家分享一下啦!:)


沒有留言:

張貼留言