2013年8月17日

自家創作 怪獸大學廚藝班 課堂!

今年 迪士尼星級款待2013 期間,園方就推出咗 星級怪獸廚藝班,俾小朋友有機會發揮廚藝天份。然後去到近期嘅夏日活動,有關項目就易名為 怪獸大學廚藝班,捲土重來,並且增設成人班。可惜嘅係,呢個項目嘅收費其實比較高昂;我就唔係咁接受到,亦相信好多人係因為咁而放棄...

但係,奇妙係唔需要用錢黎換取嘅!只要運用一下想像力,我地係可以為自己帶黎奇妙時刻!今日我就去咗一個地方,嘗試咗製作有機麵包;於是,我就即刻諗到將麵糰整成一個特別模樣!





大家睇到上面嗰張相片,有冇邊一舊麵糰吸引到你嘅注意呢?留唔留意到中間嘅 大眼仔?呢排就有 怪獸大學 熱潮,再加上先前響園內畫過 大眼仔,最後就令我忽發奇想,整咗佢出黎!





除咗 大眼仔,我仲有另一個作品架!就係以下呢一舊麵糰!你又估唔估到係咩黎嘅呢?上面嗰啲芝麻係可以無視嘅,只係唔小心粘咗上去,但係整唔甩,哈哈!





將麵糰放入焗爐,過咗冇幾耐就焗好咗啦!剛才嘅麵糰經已變成一個個麵包啦!全部都變成金黃色,仲散發住香氣!好想快啲食啊!但係食之前梗係要先欣賞自己嘅製成品啦!





我嘅 大眼仔!我加咗一對角、一對手、一對腳俾佢,好彩所有部份都冇跌出黎!仲有眼球上面嘅提子乾眼珠,以及用芝麻所組成嘅嘴巴,焗完出黎嘅效果好似都唔錯喎!





好啦,係時候開估啦!究竟我嘅第二份作品係咩呢?答案就係...  一頂帽!怪獸大學 電影裡面,大眼仔 成日都戴住帽,等我都為自己製作嘅麵包 大眼仔 戴返頂帽先!







對比有戴帽同埋冇戴帽嘅麵包 大眼仔 ,你鍾意佢戴帽定係唔戴帽呢?我就覺得無論點都好得意!雖然有啲唔捨得,不過整咗出黎,都試下自己嘅手藝啦!麵包甜甜地幾好味,而且裡面仲好鬆軟!







呢個自家創作嘅 怪獸大學廚藝班 課堂,當然就不及樂園所開辦嘅咁完善,亦冇精美嘅紀念品。然而,響我嘅心目中,呢種獨一無二、自己專屬嘅體驗,先至係最珍貴嘅奇妙時刻!


沒有留言:

張貼留言