2013年8月30日

東京迪士尼渡假區 伙伴酒店, 方便, 就近!

六月嗰陣去咗 東京迪士尼渡假區 玩足四日,而為咗可以玩得更盡興,期間都住係就近嘅位置。事實上,響正式開始幸福歡樂體驗嘅前一個晚上,我已經逐漸接近充滿歡欣嘅渡假區...





響《幸福‧童話》故事入面,就講到我已經坐火車抵達 舞濱站,東京迪士尼渡假區 近在咫尺;但其實呢晚我要搭多個站去到 新浦安站,因為今晚會入住伙伴酒店,聽日先正式入去渡假區。





伙伴酒店係響 東京迪士尼渡假區 附近嘅五間酒店,有唔少前來遊園嘅賓客都會選擇呢啲酒店。咁呢幾間伙伴酒店有咩特別呢?入到去見到個大堂,幾華麗,但好似同一般酒店冇咩分別喎!





響硬件方面,佢地係正正常常嘅酒店,冇咩 迪士尼 元素,不過佢地就有好多服務去配合渡假區。例如,大堂會有好大個廣告牌幫渡假區做宣傳,另外亦有服務處,可以索取園區地圖、最新資訊。





惟獨有一樣硬件設施係同 迪士尼 有關,就係酒店裡面會有 Disney Fantasy 商店。店內會發售 東京迪士尼渡假區 所推出嘅商品,我去嗰陣就見到 米奇家族 三十週年毛公仔。







上去房間啦!係一間非常時尚嘅客房!我好鍾意牆上嘅框框,覺得好特別!而且間房都算幾寬敞,可以方便我攤哂啲野出黎執!我實在係太多野要執啦!







房內又有一個 東京迪士尼渡假區 小型廣告牌,當然都係宣傳緊三十週年活動 幸福歡樂年!就連電視都有渡假區專用頻道發放資訊,最啱我呢啲就快會去玩嘅賓客瀏覽!







今晚要執好行裝方便聽日入去渡假區,執完之後就同 Duffy、Oswald 訓覺,儲足精神準備戰鬥!





因為要過返去渡假區裡面,過到去又要寄存行李、買門票等等,所以第一日朝早要早啲起身。梳洗後就食個簡便早餐,同埋幫 Duffy小熊 戴返條釘有徽章嘅圍巾,呢個就係佢第一日嘅造型。







我覺得伙伴酒店最便利嘅服務,就係設有穿梭巴士來往酒店以及渡假區嘅兩大主題樂園!班次都算頻密,響酒店正門就搭得到,仲要係直達樂園正門,真係好正!







坐咗大約十分鐘,巴士抵達 東京迪士尼樂園酒店,可以見到堂皇嘅 東京迪士尼樂園酒店。不過我第一日唔係去 東京迪士尼樂園,於是就繼續坐;過多五分鐘,終於到達 東京迪士尼海洋!







黎到 東京迪士尼海洋,要入場就當然要購買門票啦!同埋要處理行李箱,冇理由拎埋入去玩嘛!有一個地方可以俾我一次過搞掂哂所有野!係邊到呢?下一篇文章繼續!


沒有留言:

張貼留言