2013年8月26日

Disney Infinity: 遊戲無界限, 想像無限制!

《Disney Infinity》迪士尼無限世界 強勢登場!我會話佢係史上製作得最認真嘅 迪士尼 電玩遊戲!咁係因為呢個遊戲有好多賣點,包含非常豐富嘅 迪士尼 元素之餘,更加結合現實同埋虛擬世界!大約推出咗一個星期,經已大受好評!我作為一位 迪士尼 Fans,當然都要買返屋企試玩一下!




要啟動《Disney Infinity》嘅遊戲世界,就必須首先購買 Starter Pack 基本套裝。我買嘅係 Wii 版本,不過有一樣野要注意,Wii 及 Wii-U 版本一定要用美版主機先玩得到嘅。




即刻拆開包裝睇睇先!呢個 基本套裝 有齊哂新手所需要嘅配件,數量都幾多喎!不同配件都有各自嘅功能,令到整個遊戲玩法變化多端;呢個就係我會話佢整作認真嘅原因!




整個套裝裡面最重要嘅,當然就係《Disney Infinity》遊戲光碟,要靠佢啟動遊戲嘛!包裝盒內除咗光碟,仲有說明書;不過我覺得冇咩用,畢竟遊戲嘅自由度咁高,要親自領略先得!




遊戲光碟固然重要,但係對於《Disney Infinity》黎講,仲有另一樣好重要嘅配件!就係 Infinity Base 無限世界底座!佢會幫我地將現實世界、虛擬世界連接起黎!




《Disney Infinity》其中一個賣點就係佢地嘅實體 迪士尼朋友 模型,基本套裝 就附有三個。三位 迪士尼朋友 分別係 毛毛、超能先生、傑克船長,佢地會化身成為玩家所使用嘅遊戲角色。




另一樣實體配件就係 Play Set Piece 遊戲場景啟動器,用作響遊戲內通往不同嘅遊戲場景。通常每一個啟動器只能通往一個遊戲世界,但係 基本套裝 附送嘅呢個就可以通往三個遊戲場景。咁究竟係邊三個遊戲場景呢?同埋係點樣啟動遊戲場景嘅呢?等陣間會再有進一步嘅示範。




仲有一樣實體配件!就係 Power Disc 能量板!基本套裝 會為玩家提供第一塊 能量板!咁究竟 能量板 又有咩用呢?請容許我繼續賣關子,因為我想等到介紹遊戲模式嗰陣先至詳細講...




套裝嘅最後一樣配件,係一張角色儲值卡;上面會有序號,玩家可以到官方網頁進行儲值。儲值後,就可以響未來推出嘅《Disney Infinity》電腦、iPad 版本獲得儲值卡上所顯示嘅角色。




好啦!開始講解遊戲模式啦!遊戲模式分為兩種,分別係 Play Set 遊戲場景、Toy Box 玩具箱!我會首先介紹 遊戲場景 模式!正式開始玩之前,先要揀出自己想使用嘅角色同埋場景啟動器!咁暫時只得一個啟動器,唔需要揀啦;至於角色我就揀咗 毛毛!跟住就將兩樣實物放上底座...




現實世界、虛擬世界經已被連接起黎!電視畫面隨即出現咗《怪獸大學》場景以及 毛毛 角色!可以響場景入面大玩特玩啦!每個場景都會有好多任務,另外仲可以見到嗰個場景嘅 迪士尼朋友!我而家只係試玩咗《怪獸大學》,我響遊戲入面見到 向左和向右!另外有 淋支支、變色龍 等等...




剛才講到,基本套裝 附送嘅 場景啟動器 係可以通往三個遊戲場景,第二個就係《超人特攻隊》!又有一樣野要留意,響遊戲場景裡面,只可以使用屬於嗰個場景嘅 迪士尼朋友 進行遊戲。舉例:玩家唔可以響《超人特攻隊》場景使用黎自《怪獸大學》嘅 毛毛,一定要使用 超能先生。




換言之,基本套裝 附送嘅第三個場景,就必然係 傑克船長 所屬嘅《加勒比海盜》!雖然我只係試玩咗一個場景,但已經覺得遊戲場景設計得非常出色,好靚之餘亦有大量互動元素!再者,佢地仲整咗一啲電影未出現過嘅地點!例如《怪獸大學》場景可以參觀 驚嚇科技學院 校園!




咦?每個場景只可以用返相對應嘅 迪士尼朋友?咁咪即係每個場景只得一個角色可以使用?唔緊要!講到明《Disney Infinity》係沒有限制嘛!點會限定淨係可以使用一個角色呢?




假如唔想永遠都只係用 毛毛、超能先生、傑克船長,就可以額外購買另一啲 迪士尼朋友 模型。買咗返屋企之後,將模型放上底座,就可以使用架啦!不過梗係要附合返所屬嘅場景啦!




每個額外角色都可以獨立購買 迪士尼朋友 模型,但係佢地都有推出優惠裝,三個組成一盒。現時分別有 拍檔角色套裝、壞蛋角色套裝,計返會平啲,但係就未必三個都係自己所鍾意嘅...




咁如果唔想玩黎玩去都只得三個場景,又得唔得呢?都冇問題,同樣可以購買額外場景!《Disney Infinity》現階段推出咗五個場景,其餘兩個係《反斗車王》以及《獨行俠》。購買 附加場景套裝,會包含一個 遊戲場景啟動器,同埋兩個該場景嘅所屬 迪士尼朋友。




都係買咗返去之後,將啟動器、角色模型放上底座,就可以開始探索新嘅遊戲場景!我本身想一次過買埋《反斗車王》附加場景套裝,好似好靚咁...  不過我最後好冷靜咁打消念頭...




跟住我而家見到《獨行俠》場景裡面嘅火車,又覺得好靚!再次有啲衝動想去買 附加場景套裝!可以持續買額外場景、角色可以話係有好有壞,玩極都唔會厭,但係我地一班Fans嘅錢包就...




輪到第二個遊戲模式:玩具箱!呢個係一個真真正正完全冇任何限制嘅遊戲模式!再冇角色場景限制,裡面嘅建築物亦係由玩家自己設計!想起一個 迪士尼樂園 都並非冇可能!透過響《Disney Infinity》進行遊戲,玩家可以免費獲得好多建築物,我之前就得到 幽靈公館!




另一方面,《Disney Infinity》仲有好多小玩具,俾玩家可以響 玩具箱 裡面玩餐飽!有啲玩具係車輛,可以揸車周圍去;有啲玩具係武器,可以用黎整蠱人;總之,就係咩都有!運用想像力,製作屬於自己嘅 玩具箱,根據自己喜愛嘅玩法進行遊戲,遊戲世界再無界限!




但係,有啲比較特別嘅遊戲物品,就唔可以免費獲得,需要使用 能量板 先至可以得到。能量板 分別三種:角色能力升級、特別玩具、玩具箱地型,全部都係同 迪士尼朋友 有關嘅。好似會有一款 能量板,可以響 玩具箱 啟動 小飛象,俾玩家坐上去翱翔天際!我都好想試下啊!




購買 能量板套裝,可以獲得額外嘅 能量板;每包會隨機附有兩塊,想要特定一塊就要視乎運氣了...  但係,一包 能量板套裝 都唔算平,同埋響網上見到有玩家分享,話自己買咗兩包已經有重覆...  不過我預計慢慢會有《Disney Infinity》玩家群組相繼出現,到時或者可以私底下交換 能量板。




當見到佢地一下子推出咁多個別發售嘅配件,就令我覺得,佢地推出呢個遊戲好大可能係想賺錢。但我的確不得不佩服,佢地花咗好多心機為 迪士尼 Fans們帶來一個非常震撼嘅電子遊戲!我亦相信呢個遊戲世界將會不斷擴大,睇返官方專頁過往嘅圖片,就可以見識到呢個遊戲嘅潛力!




《Disney Infinity》現已登陸 Wii 及 Wii-U ( 只適用於美版主機 )、PS3、Xbox360、3DS!睇完呢個遊戲咁出色嘅場景設計以及無限制嘅遊戲玩法,唔知有冇吸引到你買返屋企玩下呢?而家就講住咁多先,我遲啲玩完之後,會再睇下有冇更多有趣嘅新發現可以同大家分享!


沒有留言:

張貼留言