2013年10月8日

香港迪士尼樂園 鐵甲奇俠總部 將於2016年開幕!

半年前,財政司司長曾俊華先生於發表財政預算案時表示,香港迪士尼樂園 將會興建一個以 Marvel 漫畫英雄為題嘅全新園區。黎到今日,不論新聞抑或樂園官方專頁,都一同公佈:全新遊樂設施 鐵甲奇俠總部 The Iron Man Experience,將於2016年年底開幕!




根據新聞報導,呢個新嘅遊樂設施將會興建於現時嘅 明日世界 裡面,同之前財政司司長所表示嘅全新園區有所出入。但其實,咁樣我反而更開心,因為我一直都覺得 Marvel 角色未必同 迪士尼樂園 嘅主題非常恰配;亦認為,相比起其他 迪士尼朋友,迪士尼樂園 未至於需要為呢班新加入 迪士尼 嘅角色興建一整個主題園區。而家,樂園決定係響 明日世界 興建一個主題遊樂設施,我相信會更加容易融合於園區裡面,唔會破壞樂園嘅整體故事性!




講返遊樂設施本身先!呢個遊樂設施,將會帶領賓客與 Iron Man 進行一次飛行任務,賓客將會登上飛行船對抗敵人,期間更加會見到我地嘅城市:香港 嘅場景!鐵甲奇俠總部 作為 香港迪士尼樂園 獨有嘅遊樂設施,並且進一步加入本地元素,我覺得係值得一讚!遊玩期間可以見到香港,感覺應該會幾特別!





講到飛行船,相信今次所使用嘅系統應該同其他 迪士尼主題樂園 嘅遊樂設施 Star Tours 星際旅行 係一樣嘅,呢架船能夠模擬出搖晃、震動、下墜等等嘅體驗;我剛剛響 東京迪士尼樂園 玩過,都幾刺激架!所以,假如你係比較鍾意刺激少少嘅遊樂設施的話,就一定要期待今次呢個 鐵甲奇俠總部 啦!





咁究竟呢個遊樂設施嘅確實位置響邊到呢?雖然而家就未有確實消息,但其實 明日世界 唔係剩返好多空位,有傳今次嘅 鐵甲奇俠總部 會響園區最入嘅一個角落興建,鄰近 巴斯光年星際歷險 以及 馳車天地 嘅入口。報導指,除咗遊樂設施,園方亦將會同時興建一間商店以及一個與 Iron Man 見面嘅地點,總之,就係一個 Iron Man 嘅主場啦!嘩,能夠響咁有限嘅空間起到咁多野,真係要佩服一眾 幻想工程師!





最後,值得一提嘅係:今次嘅興建費用將會完全由樂園營餘負責,唔需要政府出資,亦即係唔需要經過立法會批核。好慶幸樂園終於可以自資進行新工程,因為假如需要政府出資,過程會比較繁複,亦存在變數,甚至會被立法會否決...  另一方面,見到樂園有能力自己賺錢,然後再投放於提升園內嘅遊樂體驗,作為樂園Fans,可以用「感到安慰」黎形容!

雖然首輪擴建嘅三個主題園區經已全部開幕,但係 香港迪士尼樂園 響未來幾年仍然有好多新焦點!先係2014年嘅夜間巡遊,然後係2015年嘅十週年慶典,最後就係2016年嘅 鐵甲奇俠總部!期待見到樂園繼續進步,就等我地一齊拭目以待啦!


4 則留言: