2013年10月4日

密西哥傳奇: 解開魔法鎖匙封印, 傳奇異獸現身眼前!

回想上年去 東京迪士尼海洋,因為得半日時間,為咗爭取遊玩時間,有好多野都需要取捨...  而其中一樣,就係佢地獨有嘅水上巡遊:密西哥傳奇 Legend of Mythica。平時響 香港迪士尼樂園,或者其他 迪士尼主題公園,我地通常都只會睇到響陸地進行嘅巡遊;但係黎到 東京迪士尼海洋,佢地嘅巡遊表演係響海面上進行嘅,演出地點再次係 地中海港灣 園區嘅對出海面。今次去玩,時間咁充裕,冇理由唔睇掛?




本身我就唔係好知道個故事係講咩嘅,只係睇得出同神話傳說應該有啲關係...  寫呢篇文章之前去咗官方網站睇下,故事其實係講緊:好耐以前,一班傳奇嘅珍禽異獸響離開人類世界嘅時候,遺留咗一把魔法鎖匙,假如人類可以解開鎖匙嘅封印,呢班珍禽異獸就會重現於人類世界!而黎到今日,我地將會響 東京迪士尼海洋 合力解開魔法鎖匙之謎!

演出開始嗰陣,一個基座出現於海面嘅正中心,並且噴射出幻化多變嘅水花效果。






突然,一位女祭司從基座升到半空,佢將會主持整個祭典;佢出場嘅一刻更加有煙花效果!





祭司指示幾位龍使者響海面上行駛;佢地高速移動、濺起水花,為祭典揭開序幕!





之後,就有更多花船駛到海面上,每一架都以一種動物做主題;例如,紅色嗰架係鷲鷹、藍色嗰架烏龜、黃色嗰架係公羊,仲有另外兩架,不過因為分散於海面不同位置,我影唔到...






呢個時候,迪士尼朋友 都響花船上面現身啦!當中,紅色鷲鷹花船就係 米妮 嘅舞台!





原來,每一位 迪士尼朋友 都象徵著一種能量來源,米妮 代表「愛」,高飛 代表「歡樂」,唐老鴨 代表「探險」,其餘我冇影到嘅就係分別代表「真誠」、「友情」嘅 布魯托 以及 奇奇、帝帝。








只要集合所有能量來源,就有機會可以解開魔法鎖匙嘅封印!但係,又點可以冇咗我地嘅主角,米奇?海洋中心嘅底座不斷向高空延伸,最後,米奇 就響最頂點出現!佢代表「想像」嘅能量來源!






不過,並唔係集齊所有能源就必然可以解開謎團,仲需要藉助所有人嘅力量!所以,環繞大海行走咗一陣之後,花船亦慢慢駛近岸邊,停泊響指定嘅位置...





泊好船,迪士尼朋友 就會行上岸,同大家一齊載歌載舞!我附近嘅位置咁啱就係 奇奇、帝帝 嘅演出位置!歌舞成功帶動現場嘅氣氛,各個能量來源再配合觀眾嘅力量,究竟會發生咩野事?






響呢一刻,每一架花船上面都出現咗一位女神!咁係唔係表示,我地經已成功...?




睇睇海面!冇錯,我地成功咗啦!我地終於打開咗傳說嘅大門,珍禽異獸重現於人類世界!






成功召喚珍禽異獸,密西哥傳奇 嘅表演都黎到尾聲啦...  於是,我又跑咗去後台入口水道嘅位置,見證佢地離開...  去到嘅時候,飛馬、三頭龍入緊後台,而佢地已經進入咗沈睡狀態...  哈哈!





三頭龍呢架花車嘅最後部份,有一條美人魚呢!見到佢嘅服飾咁靚,令我再次睇返咁多幅影咗返黎嘅相,原來呢個表演好多演出者嘅服飾都好靚,並且包含有關傳說嘅元素,非常特別!




其他花船都陸續離開,迪士尼朋友 知道呢個位置有好多人等緊佢地,所以都望上黎同大家道別!






所有花車都入哂去,去到最尾,原先響海洋中心嘅基座亦都移入後台。




米奇 企咗響上面等緊同我地揮手啊!米奇,多謝你為我地獻上咁精彩嘅表演,我地下次再見啦!




沒有留言:

張貼留言