2013年10月14日

繼續徽章狂熱! 款式多樣的迪士尼徽章!

香港迪士尼樂園 近期都推出咗唔少新嘅徽章,見到一啲靚嘅徽章,我又會忍唔住買...  另一方面,園方所推出嘅限量版徽章,款式亦都愈黎愈多,有部份限量版徽章更加會響推出後短短幾日就會賣哂!所以,有時為咗一個靚嘅徽章就需要專登需要衝入樂園買...  我開始有啲後悔開始咗儲徽章呢個習慣...  不過,見到自己嘅收藏愈黎愈多,都有少少滿足感嘅!





講到徽章狂熱,就一定唔可以唔講八週年,因為園方史無前例地推出咗多款八週年主題徽章!當我以為已經出哂,但係過多冇幾耐又會無啦啦有新徽章登場!最後,又搞到我買咗好多徽章返黎!




八週年嘅徽章全部都金光閃閃,設計都唔差!當中比較有驚喜嘅,就係一套由八位 迪士尼朋友 組成嘅徽章系列;講到八位 迪士尼朋友,你係唔係好自然會諗起 米奇家族 呢?但今次唔係,呢八位 迪士尼朋友 全部都係一啲響園內較為少見嘅 迪士尼朋友,所以先會話非常驚喜!




八款徽章係分四個階段推出,每階段推出兩個。首階段推出嘅係《小鹿班比》Thumper、《阿打丁》Genie,需要兩個同時購買,並且會附送擺設卡紙一張。其實六個徽章,分別係《小魚仙》Sebastian、《小鹿班比》Bambi、《獅子王》Simba、《愛麗絲夢遊仙境》Cheshire Cat、《木偶奇遇記》Figaro 以及《海底奇兵》Nemo。




呢套徽章,每款都係限量300枚,所以都幾搶手,每星期都要記得入園買!徽章背後印有「Limited Edition of 300」限量300枚嘅字樣,亦有八週年標誌;另外,仲有「X of 8」字樣,顯示呢款徽章係整個系列之中嘅第幾款,例如 Nemo 嗰個款就係顯示「8 of 8」。




好啦,成功買齊一套,將所有徽章放上擺設卡紙啦!都幾靚喎!但其實我唔會用黎做擺設,只會擺埋佢作收藏,因為都我間房已經冇位放一個咁大舊嘅擺設,哈哈!




繼續係八週年徽章,以下係兩款限量版巨型徽章:左邊係 八週年會員珍寶徽章,係 奇妙處處通 會員獨家購買嘅,以 睡公主城堡 做背景,再配上一個八週年標誌。右邊嘅係 樂園八週年珍寶徽章,於八週年當日正式推出,上面有七位 米奇家族 成員,但係 布魯托 就唔知去咗邊...  八週年,唔係應該八位成員濟濟一堂架咩?





兩款珍寶徽章嘅背面都有註明「September 12, 2013」八週年嘅日期,以及推出數量;八週年會員珍寶徽章 限量500枚,樂園八週年珍寶徽章 限量300枚。另外,同以往嘅會員專享獨家徽章一樣,今次嘅 八週年會員珍寶徽章 亦都印有 奇妙處處通 標誌。




限量版徽章需要趕住買,但其實就算唔係限量版都有機會好快賣哂...  除咗以上嘅八週年限量版徽章之外,園方都有推出 八週年吊飾徽章 系列,當中 米奇、米妮 嘅一款就曾經出現過缺貨情況!好彩最後都返返貨,我仲買埋 奇奇、帝帝 嗰款徽章添!呢個系列嘅徽章,中間有個「8」字型嘅空框,掛有一個展現 米奇 身影嘅吊飾,幾特別喎!




我發現自己真係買咗好多以八週年做主題嘅徽章!最後一樣,就係一罐 八週年罐裝徽章!呢罐徽章全套有十五款,每買一罐可以隨機獲得其中嘅五款!我本身就想要 米奇、唐老鴨、奇奇、帝帝 同埋 小飛象;打開個罐,五個徽章之中有兩個係 米奇 同埋 唐老鴨!其餘三款,就慢慢留意下有冇得換返黎啦!





終於講完八週年,但係都仲有好多不同主題嘅徽章同大家分享!暑假期間,園方就推出咗一個 迪士尼朋友吊墜徽章 系列,凡購買任何款式嘅徽章兩個,就可以用優惠價換購 迪士尼朋友吊墜徽章 一個。整個系列總共有八款,每款限量500杖,而我就淨係買咗一款我鍾意嘅 迪士尼朋友:小熊維尼!可以將 小熊維尼 收埋響蜜糖罐入面,好趣緻啊!





之後就係一啲同節日有關嘅徽章啦!以下係一款 米奇 2013中秋節徽章,限量300杖:米奇 一隻手拎住燈籠,另一隻手拎住月餅,開心地渡過中秋節!徽章嘅右上角有一個圓圓嘅月亮,顯示城堡嘅影子,並印有「2013」嘅字樣;除此之外,徽章嘅下方亦掛有一個中式掛飾,配合返中秋節嘅主題!




呢排,迪士尼黑色世界2013 舉行得如火如荼,而早前我都買咗好幾款萬聖節主題徽章!萬聖節徽章同其他商品一樣,都係分為 米奇家族 以及 怪誕城之夜 兩個系列。先講 米奇家族系列啦!我總共買咗三款,全部都係限量500杖,其中一款係穿著萬聖節服飾嘅 米奇、唐老鴨,之後另一款就有化身成天使魔鬼嘅 奇奇、帝帝,仲有一款係我最愛嘅 Duffy迪士尼小熊!




怪誕城之夜系列 嘅徽章都有唔少款式,不過我就淨係買咗一款 阿積、Zero 徽章;呢個徽章以骨頭做外框,背景係紫色嘅閃粉,設計都算唔錯,相對亦比起一般嘅徽章較大啲啲。




其實園方近期都非常積極地推出不同款式嘅 迪士尼徽章,幾個月前就驚喜地出現咗 Oswald幸運兔子 徽章,跟住之後都有更多新徽章登場!以下三款分別係 樂佩公主畫框徽章、小飛俠徽章 以及 米奇魔法師徽章,響商店見到,覺得幾靚,最後又買咗俾自己!




究竟儲徽章算係一個好習慣定係一個壞習慣呢...  可以將自己心愛嘅徽章帶返屋企固然開心,但係就搞到自己一見到靚嘅徽章就會想買,嗚嗚...  當初有朋友同我講過儲徽章可以話係一個「無底深譚」,呢一刻我終於明白啦...  哈!


2 則留言:

  1. I have bought the Rapunzel one~~ it's really nice! I have 48 pins and I think this is a good habit! I hope Hong Kong Disneyland can release more Rapunzel pins and Mulan pins~~

    回覆刪除
  2. 我唔知過咗100個未... 冇數到... 又要講返句: 破產啦!!

    回覆刪除