2013年10月15日

萬聖節主題故事 -《黑色異幻》預告

上年,Tho's Dreams 連載過一個萬聖節長篇故事《黑色兩路》,用咗 殭屍黨、狼人族 嘅戰爭做背景,講述兩大魔黨嘅由來、仇恨嘅原因、以及當中一段淒美嘅愛情故事...  黎到今年,我突然又心血來潮,決定再次寫一篇夾雜詭秘、驚險、浪漫於一身嘅故事!

今次呢個故事,將會以今年 迪士尼黑色世界2013 響樂園裡面新登場嘅 黑色嘉年華「異」演 作為背景,命名為《黑色異幻》!我自己真係好鍾意呢個表演,亦覺得六位奇人異士都好有魅力,所以最後就促使我希望寫一個以佢地做藍本嘅故事!




一個完整嘅故事,又點可以缺少男女主角呢?當我決定咗要寫《黑色異幻》呢個故事嘅時候,我心中已經有咗主角人選,就係 冰女王、蝙蝠紳士!因為佢地兩個係所有奇人異士之中我最鍾意嘅人物!響上個星期,其實 Tho's Dreams 專頁經已率先作出《黑色異幻》嘅預告,刊登咗兩位主角嘅一段對白;而家,就等我再次放響呢篇文章,俾大家重溫一下!

「與生俱來,我擁有一顆冷酷的心;一直以來,沒有人能夠理解我的內心,直至那一天,我遇上了他...  幸運把他帶來我的身邊,他是惟一一個人能夠溶化我的冰冷;然而,幸運並未有讓我們在一起...  從來,我只懂將感情收藏,心裡明明深愛著他,卻說不出口...」




「由一出生開始,我就註定沒有愛;我只懂奪取生命,我根本沒資格去愛,直至那一天,我遇上了她...  命運把我和她帶到這個地方,她是惟一一個人能夠讓我重拾愛;然而,命運並未有讓我們在一起...  一直以來,我身體裡所流動的都是別人的血,我值得讓人愛我嗎...」




揀完主角,就要諗故事情節啦!當初構思《黑色異幻》嗰陣,除咗以 黑色嘉年華「異」演 做藍本,我都想當中嘅情節係寫成《黑色兩路》嘅後續故事!同時間,我亦希望可以延續上年嘅特點,將樂園本身嘅元素包含響故事裡面!

睇過上年嗰篇故事嘅讀者,唔知仲記唔記得,故事情節入面,都有好多野係同園內事物有關;例如,主角被設定響 美國小鎮大街 長大、詭墳學院 為小鎮嘅孩子提供教育...  咁究竟今次又會包括啲咩呢?我當然要賣賣關子,不過以下就有三條問題,可以俾大家估住先!






今次嘅《黑色異幻》仲有一樣野係承接上年嘅!《黑色兩路》連載嘅時候,有朋友睇完之後好有心機咁根據故事情節畫咗啲畫俾我放上黎 Tho's Dreams;今年,我就主動邀請呢位朋友同我一齊合作;我負責寫故事,而佢就幫忙畫插畫!早前佢已經畫咗一幅 蝙蝠紳士 嘅作品,又等我放上黎俾大家睇下啦!靚唔靚呢?之後嘅每個故事章節都會有呢啲畫作架!




好啦,預告完結了!《黑色異幻》好快就會隆重上演!想知道故事中會發生咩事,又或者想睇更多畫作,就要留意 Tho's Dreams 啦!希望大家都會鍾意今次呢個故事啦!:)


3 則留言: