2013年10月30日

黑色的晚上, 幻想世界 迪士尼朋友鬼馬相聚!

平時響樂園入面同 迪士尼朋友 見面,通常都係響日間進行;因為去到夜晚之後,佢地就會返去後台休息,唔再出黎。但黎到一年一度嘅 迪士尼黑色世界,迪士尼朋友 終於再次響晚上出黎,響 幻想世界 舉行萬聖節派對!我當然就唔會錯過呢個咁開心嘅時刻啦!

其實之前幾次入園玩,我都有帶 小南瓜Duffy 入去一齊玩,順便同佢去探下 Duffy 大哥哥!但因為 Duffy 唔係每次都會出黎,所以係需要搏一搏運氣!而我過去幾次,都係遇唔到嘅...  最後,上個星期入去,終於見到 Duffy 啦!即時幫 小南瓜Duffy 同大哥哥影返張相先!




Duffy迪士尼小熊 果然係人氣爆燈!每次出場都會吸引好多Fans排隊等佢,要同佢合照就需要預返早少少開始排隊,如果太多人的話可能會提早截龍!輪到我啦!話時話,我都好似有一段時間冇響園內見過 Duffy,等我邀請佢擺返個最可愛嘅甫士先!





好啦,搵完 Duffy,之後搵邊個好呢?萬聖節派對,又點先得我地嘅 米奇老鼠!響早上時份,佢同 米妮 會一同出現於 美國小鎮大街 小鎮廣場;而黎到晚上,佢地走到黎 幻想世界,不過就暫時分開,分別去到兩個不同嘅位置同大家影相!




當晚,米奇 好似好心急喎!我同樣邀請佢擺個甫士影相,但係我都未撳制,佢已經急不及待邀請我埋去同佢合照,哈哈!佢最後都有俾我影返張靚仔甫士相先,可惜我影得麻麻,嗚嗚...





除咗 Duffy、米奇、米妮,另外都有 鋼牙奇奇、大鼻帝帝,但係既然我之前已經響日間嗰陣影過兩隻花栗鼠仔,我就唔特別花時間排隊再影啦...  反而,睡公主城堡 嘅底下就有另一對只有 迪士尼黑色世界 活動晚上先至會出現嘅 迪士尼朋友:阿積、莎莉!佢地手拖著手,好恩愛呢!





難得黎到萬聖節見到佢地,梗係要收集返佢地嘅簽名啦!如果唔係又要等下年架啦!當 阿積 拎起支筆嘅時候,莎莉 更加特別提醒佢要拎穩啲;因為佢嗰隻由骨頭組成嘅手,拎野係會比較唔方便,好容易會跌咗支筆;莎莉 真係細心啊!






買咗呢本新嘅八週年簽名簿都冇咩點用過,今次終於用多咗一頁!我特然響到諗,假如呢本簽名簿專係用黎收集一啲特別少少嘅 迪士尼朋友 簽名,唔知幾耐先至會簽哂咁多頁呢?香港迪士尼樂園 似乎都唔係成日會有特別嘅 迪士尼朋友 現身...  不過我相信終有一日會簽得哂嘅,哈!


沒有留言:

張貼留言