2013年10月31日

奇幻異演, 不同奇人異士讓你大開眼界!

今晚係萬聖節,響到祝大家萬聖節快樂!唔知你今晚去咗邊到玩呢?我就剛剛離開咗樂園,今晚同朋友玩得好開心呢!

迪士尼黑色世界2013 話咁快就黎到最後一晚,今年眾多嘅活動項目之中,你最鍾意邊一個呢?相信,各位讀者們應該都知道我最鍾意嘅活動項目係邊一個;因為我成日都提起佢,甚至連萬聖節主題故事都係用佢做題材!冇錯,就係 黑色嘉年華「異」演!




既然活動都已經黎到尾聲,咁今晚就又再講下呢個項目啦!黑色嘉年華「異」演 總共有六位奇人異士響到演出,佢地會分為兩批出場;嘩,佢地連出場都有氣勢過人,大大個招牌之餘,仲有助手幫佢地開路!





呢六位奇人異士係邊個呢?一,半人半蝙幅嘅 蝙蝠紳士!二,擁有柔軟身體嘅 瘋骨妖姬!三,冰艷動人嘅 冰女王!四,鳥兒嘅化身 黑鳥夫人!五,威武樹人 森武士!六,懂得自我燃燒嘅 火焰神!









其實之前試玩夜之後我都有介紹過呢個 黑色嘉年華「異」演,提及到佢地會有小型演出以及合照時間;講過嘅野我就唔重覆了...  今次有一樣特別嘅裝飾想講,就係招牌!

剛才講到,每位奇人異士出場嘅時候都會有招牌;其實,響佢地逗留響表演蓬車嘅期間,嗰塊招牌係會一直插住響旁邊。而我覺得招牌上嘅圖畫都幾靚,雖然係同現實不太相乎,哈哈!









如果俾你揀,你認為邊位奇人異士最吸引呢?我最愛嘅就係...  其實都唔洗講啦,《黑色異幻》故事都已經揀咗佢地兩位做主角!蝙蝠紳士、冰女王 作為我個故事嘅男女主角,我當然都有幫佢地影咗唔少寫真,嘿嘿!







仲記唔記得《黑色異幻》第三章嘅情節呢?蝙蝠紳士、冰女王 響演出期間,都會偷望對方!配合我嘅故事劇情,我就特別影咗以下呢兩張相,同故事中嘅圖片相唔相似呢?





明明講緊 黑色嘉年華「異」演,最後又無啦啦講到去《黑色異幻》故事...  都講開啦,順便做多個預告!今日早上我就出咗第四章,話佢地成功脫離險境,但故事仲未完架!聽日我就會出埋最終章以及故事解說,敬請繼續期待!

1 則留言: