2013年11月16日

迪士尼雪亮聖誕2013: 走進樂園, 譜寫獨特的聖誕故事!

迪士尼雪亮聖誕2013 已經開始咗兩日,今日就首先分享一下園內佈置啦!每逢黎到聖誕,樂園都會掛滿好多好靚嘅聖誕裝飾,變得充滿聖誕氣氛,咁今年嘅裝飾又係點嘅呢?即刻同大家睇下!




一入到樂園,穿過正門火車軌底下嘅隧道,就會去到 美國小鎮大街!一如以往,呢個園區係全個樂園聖誕氣氛最濃厚嘅地方,呢到將會變成 聖誕小鎮,俾大家盡情感受聖誕節嘅歡欣!首先黎到嘅係 小鎮廣場,亭上掛有 米奇、米妮 頭型掛飾,但係點解好似有啲似曾相識...?





再望望旁邊,怪獸大學行政大樓...  丫,唔係,應該係 動畫藝術廊 先至啱,因為一眾怪獸學生經已經順利畢業離開咗啦!動畫藝術廊 重新開放,而外面嘅牆上亦都掛滿咗聖誕掛飾!




整個 聖誕小鎮 最矚目嘅佈置,必然係豎立響 小鎮廣場 前方嘅巨型聖誕樹!響整條大街都可以見到佢!今年棵聖誕樹同上年係一樣嘅,底下嘅裝飾亦都差唔多,所以我就唔多講啦...  不過我都好期待佢響亮燈之後閃閃生輝嘅景象!






以上睇咗 小鎮廣場、動畫藝術廊、巨型聖誕樹,其實全部都同上年差唔多;事實上,整個 聖誕小鎮 嘅佈置確實係同上年大同小異,甚至更加係比起上年少啲啲...  但係冇所謂啦,我都明白聖誕裝飾黎黎去去都係咁嘅樣,最重要係有聖誕氣氛啫!







而為咗迎接聖誕節,美國小鎮大街 嘅的士司機以及警察們都響各自嘅車上加入聖誕佈置!咁樣,的士乘客以及囚犯們都可以開開心心過聖誕啦,哈哈!






雖然裝飾冇咩新意,但係都有特別驚喜!響 迪士尼黑色世界2013 過後,大街嘅居民就開始為 廣場時尚店 去到 大街餐廳 嘅一列建築物進行粉飾,架起咗圍板;最估唔到嘅係,居民竟然照樣響圍板上掛咗聖誕掛飾!我一開頭就覺得好似怪怪地,但睇睇下又慣咗,同時亦好佩服佢地咁有心機!





星期日入園玩嘅時候,響 樂園中央廣場 只係見到一個美麗嘅紅色花圃;去到活動開始當日,米奇、米妮、唐老鴨、黛絲 嘅雕像出現咗啦!佢地嘅中間仲有一棵好靚嘅閃紫色水晶聖誕樹!







我個人係好鍾意 米奇家族 今年嗰套聖誕新裝嘅,係好華麗嘅紫色,另外亦都有好多細緻嘅花紋!樂園中央廣場 嘅雕像都將四位 迪士尼朋友 套衫整得非常仔細,所以我都好喜歡!我另外亦都覺得 黛絲 凝望自己愛人嘅姿勢好得意!





繼續向前行,黎到 睡公主城堡 前面;同往年一樣,燈柱上都係掛咗一啲聖誕裝飾。又到聖誕節,又見到平淡嘅城堡,又再好掛住昔日夢幻嘅 星閃城堡...





咁除咗 美國小鎮大街,其他主題園區又有冇聖誕佈置呢?穿過城堡,行到去 反斗奇兵大本營!咦,點解入口通道多咗啲野嘅?「Andy's Theater」安仔劇場?今年聖誕節,安仔 決定響自己嘅後花園設置一個小劇場,呢到將會上演有趣嘅玩偶表演!





劇場上面掛咗一啲聖誕燈飾,兩邊分別係 安仔 親自繪畫嘅 胡迪、巴斯光年 畫作;旁邊仲有「Stage Door」、「Green Room」標示,安仔 好細心咁為自己嘅劇場整咗後台設備!






睇下劇場裡面,內裡有一個布幕,係我地非常熟悉嘅《反斗奇兵》藍天白雲背景!中間仲有一個由書架組成嘅平台,應該係俾玩偶響上面進行演出嘅!假如有機會的話,不妨留意下書架入面啲書,我覺得有啲書名都幾趣緻!




呢個 安仔劇場 原本係一個紙皮箱黎嘅,睇黎 安仔 都幾鍾意利用紙皮箱等自己可以成為一位小建築家喎!劇場側面都有電腦條碼、膠紙、貨品特性標籤等等。





繼續向前行,走到去 迷離莊園,呢個園區首次加入節慶活動行列!亨利爵士 特別邀請咗一個皮影劇團黎到莊園,響聖誕節期間為訪客呈獻皮影戲表演!佢仲吩咐咗管家響貨運站設置表演劇場!






貨運站嘅月台架起咗一個表演箱,行前少少望真啲,表演箱底部有一個 迷離大宅「MM」標誌,亦有一啲皮影戲圖案。印象中我係未睇過皮影戲嘅,所以我都幾期待呢個演出!





為配合呢個臨時設置嘅皮影劇場,迷離莊園貨運站 都需要暫時停用;咁樣 亨利爵士 咪冇得接收新嘅珍藏品?佢同 阿拔 會唔會收唔到聖誕禮物架?




最後一站黎到 灰熊山谷!呢個大福小鎮嘅居民打算為大家獻上 灰熊手偶劇場!同平時一樣,演出係響 幸運黃金石小食亭 旁邊嘅馬車進行,而嗰個位置都已經掛咗一啲聖誕星星響到!





其實我本身就覺得西部小鎮過聖誕會係一個非常特別嘅情景,可惜今次單單幾粒聖誕星星嘅效果就比較薄弱...  惟有將我寄望放響手偶表演嗰到啦!




上年聖誕活動嘅佈置只係局限於 美國小鎮大街,今年就擴展到三個擴建主題園區;呢三個園區都各自擁有獨立嘅主題故事,再將聖誕節融合到每個故事入面,為我地帶黎唔少新鮮感!相信,今年將會係一個令人耳目一新嘅聖誕節!


沒有留言:

張貼留言