2013年11月19日

迪士尼朋友 穿上華麗亮紫新裝, 約定你在 聖誕小鎮 見面!

迪士尼雪亮聖誕2013 活動開始,一眾 迪士尼朋友 穿上聖誕新裝,響 聖誕小鎮 嘅不同角落期待著你嘅來臨!聖誕節往往都係 美國小鎮大街 全年最熱鬧嘅時份,同時亦係全年最多 迪士尼朋友 現身嘅時份!見到咁多可愛嘅 迪士尼朋友,必然可以過一個更加開心嘅聖誕節!




2013年11月14日,聖誕活動開始當日,又再一早入到樂園等開門,等待期間又影返張相先!




接近上午10:00,樂園快將開放,米奇、米妮 坐咗響的士上面,出黎正門廣場主持樂園開放典禮!




呢一刻係兩位老鼠明星首次著住新嘅聖誕衫響園內現身,整個過程中,佢地都不斷向在場賓客揮手!





開放典禮過後,佢地坐車返去入面,而我地亦都可以進入樂園啦!入閘後,即刻衝去搵 米奇、米妮;我之前就畫咗一幅 米奇 穿著聖誕新裝嘅畫作,佢地兩個見到我幅畫都顯得非常興奮!




我邀請 米奇 響畫作上面簽名,佢睇起黎都相當鍾意呢幅畫,拎實之餘仲不斷向其他賓客展示,哈哈!我之後再送咗一張聖誕卡俾 米奇,當然 米妮 都有份啦!佢地兩個好高興咁拎住聖誕卡影相!




當我行埋過去同佢地合照嘅時候,米奇 失驚無神錫咗我一啖,令我覺得好驚喜!但係我要細聲啲,唔可以俾 米妮 知道,如果唔係佢會呷唶架!最後我就同佢地擁抱,完滿結束咁奇妙嘅見面時刻!




同 米奇、米妮 玩咗一陣,跟住就去咗搵 唐老鴨、黛絲!一出場,佢地兩個已經忍唔住響所有人面前黎個深情嘅一吻!聖誕節果然係一個既溫馨、又浪漫嘅節日!





輪到我同朋友影佢地嗰陣,黛絲 又再忍唔住錫多 唐老鴨 一啖,佢地兩個真係恩愛!好幸福啊!




我呢日嘅目標係要響早上影齊全部 迪士尼朋友!要達到呢個目標,影完一對又要搵另一對啦!接著落黎係 高飛、布魯托!高飛 同樣穿著亮紫服裝,布魯托 嘅頸上就有一個新嘅紫色狗牌!





跟住就有我鍾意嘅 鋼牙奇奇、大鼻帝帝!佢地不斷仲炫耀自己嘅全新煲呔!咁又難免嘅,因為個煲呔都真係幾靚,上面係有音符圖案架!




其實今次每位 迪士尼朋友 嘅聖誕新裝上面都係有音符嘅,見到啲音符就令我諗起優雅動聽嘅聖誕樂章,所以我都幾喜歡呢啲音符圖案!





我成日都話,聖誕節係屬於 Duffy迪士尼小熊 嘅節日,因為佢係響2010年嘅聖誕活動首次登陸 香港迪士尼樂園 嘅!又黎到一年一度嘅聖誕節,Duffy 都換返套聖誕衫,出黎同大家見面!




睇吓佢幾可愛!各位同我一樣都係鍾意 Duffy 嘅朋友,記得響聖誕活動期間入園搵佢啦!





影完 米奇家族 嘅所有成員,又影埋 Duffy;不過,目標尚未達到!唔好唔記得仲有薑餅人啊!雖然佢地就唔係 迪士尼朋友,但係能夠見到咁得意嘅薑餅,必定會令聖誕節變得更加完美!





黎到呢篇文章嘅最後,同場加映:聖誕米奇寫真集!





響見面嗰陣已經同我玩咗五分鐘,之後,無論係響 小鎮廣場 同其他賓客影相,抑或係出入後台嘅途中,米奇都依然不時望向我個鏡頭擺甫士!





多謝你啊,米奇!多謝你為我帶黎充滿奇妙感覺嘅一日!我地下次再見啦!


沒有留言:

張貼留言