2013年11月3日

2013年11月3日 - Tho's Dreams 兩週年!

兩年前,2011年11月3日,一位熱愛 迪士尼 嘅男孩作出一個決定,就係想利用網誌將自己嘅所見所聞、生活點滴同所有人分享!黎到今日,呢個網誌經已黎到兩週年紀念日;再一次要感謝各位網友支持,因為你地,Tho's Dreams 響呢兩年間經已累積咗二十五萬瀏覽次數!我真係好開心,有咁多人願意睇我寫野,願意去感受我對 迪士尼 嘅愛!

Tho's Dreams 今年有一個大改變,就係逼於無奈地需要搬家...  不過唔緊要,整個搬家過程經已完成得七七八八,而家可以照樣響呢個新屋企慶祝兩週年!黎到呢個大日子,Tho's Dreams 網誌以及專頁經已換上全新兩週年背景,以 迷離莊園 做主題;因為我覺得過去一年間最深刻嘅事,正正就係呢個新園區開幕!唔知大家留唔留意到,兩週年標誌仲有一啲音樂星塵呢!





慶祝兩週年之餘,我亦趁住今日同大家分享下 Tho's Dreams 嘅未來大計!其實,我一直都有為自己嘅網誌計劃過好多野,可惜因為種種原因 ( 最主要係因為自己懶,哈哈!),呢啲計劃往往都會被不斷推遲...  不過我都好希望自己可以重拾熱誠,為大家帶來更多不同類別嘅新文章!好,而家就介紹遲啲 Tho's Dreams 將會有咩事發生啦!

迪士尼黑色世界2013 剛剛響上星期四完結咗,但係我就仲有幾篇專題文章係未推出嘅,當時就包括咗 夜光鬼魅巡遊 相片特輯!我預計會響黎緊嘅呢一個星期寫好佢地,為今年嘅萬聖節活動劃上完美嘅句號!




迪士尼黑色世界2013 完結,代表著另一個活動好快又會登場,就係 迪士尼雪亮聖誕2013!雖然暫時就未有活動嘅詳細資料,但每逢黎到聖誕活動,園內都會滿佈溫馨嘅感覺,所以我都非常期待呢個活動!Tho's Dreams 將會同大家一齊渡過一個充滿氣氛嘅節日!




有一樣野我發現自己就快已經拖足半年...  就係 東京迪士尼之旅2013!響暑假期間,我就用故事型式分享我嘅 幸福童話之旅;其實我係有後悔過,因為要寫故事,令到進度大降...  去到呢一刻,仲有好多 東京迪士尼渡假區 嘅相關文章等緊出世!我會儘量快啲寫好!




黎緊,Tho's Dreams 將會有一個新嘅文章分類登場,名為「樂園探索處處尋」。睇到個名,會唔會有一種似曾相識嘅感覺?點解咁似「樂園事物仔細尋」嘅?因為呢個新分類係由「事物仔細尋」引伸出黎嘅,平時入園玩不時都會見到啲得意嘅小裝飾,但又覺得未至於要出一篇「事物仔細尋」去講;於是,我就有一個新諗法,就係推出呢個「探索處處尋」分類!呢個全新嘅文章分類將會加入互動元素,大家都可以一齊進行探索樂園嘅任務!究竟呢個分類會有咩搞作?敬請拭目以待!




較早前,有一個新嘅文章分類出現於 Tho's Dreams,叫做「想像‧帶動魔法」。其實,我響暑假嗰陣經已神不知鬼不覺咁幫佢改咗名,叫做「想像‧創造魔法」。點解會有呢個小改動呢?原先,呢個分類主要係用黎探討一啲 迪士尼主題公園、迪士尼幻想工程 嘅概念,但而家,我同我嘅好朋友將會合作,嘗試親自創作一啲我地夢想中嘅遊樂體驗!第一個項目,將會同以下呢張相片有關,不過就請恕我需要賣一賣關子,暫時唔能夠透露更多詳情...  都係嗰句,敬請拭目以待!哈!




剛剛先至寫完一個萬聖節主題故事,事實上,響寫《黑色異幻》之前,我早就已經有一個新嘅長篇故事構思,以 香港迪士尼樂園 七大園區做題材,只係我一直都未有打算開始寫。雖然我本身係鍾意寫故事,但係寫作嘅過程都幾艱巨,需要花上好多心機、精神、創意,先至可以寫好一篇完整嘅故事...  亦因為咁,或者呢個計劃會比較遲少少先至會實行...




最後,同大家隆重宣佈,我經已正在籌備 東京迪士尼之旅2014,下年將會再次暢遊 東京迪士尼渡假區!( 今年嗰啲文章都未寫完,就已經話下年會再去,都幾諷刺... ) 其實呢一刻都存在著唔少變數,未知去唔去得成;但係我相信,只要有決心,一定可以再次經歷一個帶有幸福歡樂嘅旅行!點都好,而家就等我暫時期待住先啦!




除咗 東京迪士尼之旅2014,我下年都仲有另一個神秘之旅...  雖則現階段都仲係處於非常初步嘅階段,但假如去得成嘅話,一定會開心死我!淨係諗都已經覺得興奮,嘿嘿!睇黎2014年不論對於我自己抑或對於 Tho's Dreams,都會係非常重大嘅一年!好似有啲言之過早,不過都誠邀大家同我一齊見證充滿奇妙嘅一年!我會繼續努力寫多啲有趣文章,將歡樂從 Tho's Dreams 散播開去!希望各位讀者可以繼續多多支持啦,感謝大家!


6 則留言: