2013年12月31日

Fantasmic!: 憑著想像力施展魔法!

又試好耐都冇出過 東京迪士尼之旅2013 嘅文章,對上一篇已經係好耐之前...  繼續落去的話,可能真係下年再去嗰陣都未寫完...  希望唔會啦!呢一篇文章將會同大家繼續留響 東京迪士尼海洋,分享佢地嘅大型夜間表演:Fantasmic!




轉眼間,太陽已經落咗山;黎到夜晚,你會唔會覺得 Prometheus火山 比起日間更有起勢?




Prometheus火山 底下嘅海面將要上演一場幻麗嘅奇妙表演,而主角就係:魔法師米奇!因為主角係我愛嘅 魔法師米奇,所以我一直都好有興趣想睇呢個表演!東京迪士尼之旅2012 因為響傍晚就要離開 東京迪士尼海洋,所以無緣欣賞呢個表演,黎到2013年終於有機會睇啦!




講返少少背景資料先,Fantasmic! 原先係響美國兩個 迪士尼樂園 所上演嘅水上表演,直至2011年先至響 東京迪士尼海洋 上演全新版本。表演一開始,魔法師米奇 企咗響一頂巨型魔法帽嘅頂端,運用自己嘅法術指揮水花效果,佢仲邀請埋一班 魔法掃把 朋友們一齊幫手!





突然,魔法師米奇 由現實世界跳咗入去巨型魔法帽入面!佢繼續使出法術,噴發出煙花!我覺得呢一幕融合咗現實與及動畫,都幾特別,係一個好有趣嘅畫面!





之後,米奇 就帶我地暢遊神奇嘅 迪士尼世界!我地首先黎到森林!一眾森林動物出黎舉行一個充滿活力嘅派對,佢地載歌載舞,好開心呢!咦,辛巴、彭彭 都有現身喎!





跟住就去到 迪士尼 嘅愛情世界,巨型魔法帽展示出不同公主們嘅動人故事,海面上亦有一支支燭台浮動著...  真係一個浪漫嘅情境,讓人沉醉其中...





突然,一下調皮嘅笑聲響遍全場,係 史迪仔 啊!佢跳咗上巨型魔法帽嘅頂端,向大家揮手;唔通,佢想取代 魔法師米奇 嘅位置?




當然,米奇 唔會容許 史迪仔 繼續搗亂;趕走咗 史迪仔 之後,米奇 以為一場混亂經已過去...  不過佢錯啦,更可怕嘅事情將要發生!有一塊魔鏡響不知不覺間出現咗,仲趁 米奇 唔為意嘅時候將佢吸咗入去,唔俾佢出返黎!




原來係 邪惡女王 連同其他 迪士尼大壞蛋 密謀造反!凶悍嘅壞蛋們相繼現身,究竟點算好啊!




惡夢延續,黑巫婆 將自己化身成魔龍,噴出火焰,誓要大肆破壞!面對咁樣嘅情形,被封印嘅 魔法師米奇 點樣先至可以拯救所有人、拯救我地嘅 迪士尼王國?






唔洗怕,只要有想像力,冇野可以難到我地!終於,憑著自己內心無限嘅想像力,魔法師米奇 手執魔法棒,將所有壞人擊退!回復和平,眾多經典 迪士尼朋友 都齊集響海面上,慶祝之餘亦感謝 米奇 為我地所付出嘅一切!





黎到表演尾聲,魔法師米奇 返到去巨型魔法帽嘅頂端;經過呢次不平凡嘅經歷,佢全身發出亮麗嘅光芒!最後,佢再一次施展法術,揮動魔法棒造出火光,為 Fantasmic! 呢個表演劃上句號!海面上,巨型魔法帽依然聳立,似乎係 米奇 專登留俾我地,話俾我地知道:魔法的確存在...






我去嗰日,Fantasmic! 係響晚上8:00開始嘅,整個表演大約歷時20分鐘;完結之後,晚上8:30好快又會有另一個表演開始,就係三十週年煙花表演,Happiness On High 幸福滿夜空!稍後將會有另一篇文章再同大家分享。:)




請緊記,只要充滿想像力,再施展些少魔法,任何事都可以成真!Will you believe in magic?

沒有留言:

張貼留言