2013年12月31日

見證聖誕樹重拾光采, 實現心底裡的聖誕願望!

今晚係除夕夜,2013年將要完結,唔知你會選擇響邊到迎接新嘅一年呢?不論響邊到倒數,相信今晚都必然會係一個美麗嘅晚上!講到美麗嘅晚上,響 迪士尼雪亮聖誕2013 活動期間,香港迪士尼樂園 嘅每個晚上都變得格外幻麗!因為入夜之後,美國小鎮大街 將會上演一個閃耀璀璨嘅聖誕節亮燈儀式:大街閃雪亮燈!




雖然呢個表演已經重覆咗好幾年,但黎到今時今日,我每一次入園玩都會堅持睇埋呢個表演先走,因為整個感覺實在係太奇幻啦!過去兩年我都有寫文章去講述呢個表演,踏入第三年,我決定再次為 大街閃雪亮燈 寫一篇新文章!今次,我將會去齊 美國小鎮大街 嘅兩端為大家直擊整個 大街閃雪亮燈 嘅流程!

黎到傍晚,大街閃雪亮燈 快將開始!望一望棵聖誕樹,只係得暗淡嘅燈光,咁樣點得架?所以我地就要藉著呢個亮燈儀式為佢帶黎光采!




大街閃雪亮燈 正式開始之前,有 香港迪士尼樂園 聖誕詩歌合唱組 為所有人送上動聽嘅聖誕樂章,而現場嘅聖誕氣氛亦頓時變得更加濃厚!




合唱完畢後,大街閃雪亮燈 再過幾分鐘就會開始!鏡頭一轉就去到大街嘅另一端,一班表演者穿著華麗嘅服飾,手持雪花燈柱,響 廣場飯店 旁邊準備就緒啦!




星星閃爍嘅聲音響遍整個 美國小鎮大街,建築物上嘅燈光不停跳動,意味著 大街閃雪亮燈 要開始啦!表演者一個一個走到街上,響整條大街嘅正中位置排開,由街尾慢慢延伸到聖誕樹!稍後,佢地會運用雪花燈柱,將一個最浪漫迷人嘅情景呈現出黎!





同時間,米奇、米妮、高飛 企咗響馴鹿花車,去到聖誕樹下同大家見面!花車停定之後,米奇 就話:「嘿哈!大家都有一個想響聖誕節實現嘅願望!同我地一齊數到三,實現願望啦!」





一、二、三,神奇嘅事情發生啦!整條大街嘅燈光完全熄滅,表演者嘅雪花燈柱逐一亮起!光芒一點一點傳到去聖誕樹,並且啟動咗最奇妙嘅冬日魔法...





就響呢一刻,聖誕樹就好似被賦予生命力一樣,不斷發出色彩繽紛嘅燈光!大街嘅兩邊噴發出煙火,雪花燈柱開始閃動,慶祝聖誕樹重拾美麗嘅模樣!






最後,不論係聖誕樹抑或雪花燈柱,都以最完美嘅姿態示人!現場嘅所有人都沉醉於眼前嘅景色當中,相信,呢個將會係聖誕節最難忘嘅一刻!




亮燈過後,馴鹿花車環繞 小鎮廣場 一圈,然後再駛入後台;沿路上,米奇、米妮、高飛 繼續向不同嘅人揮手,睇黎佢地都因為聖誕節嘅降臨而感到雀躍!






一部份嘅表演者跟響馴鹿花車嘅後面,跟隨 米奇 返回後台;至於另一批表演者,就轉身走向街尾,行返去 廣場飯店 嘅旁邊再進入後台。





整條大街雪花紛飛,係名副其實嘅 聖誕小鎮!走到聖誕樹下,除咗拍照留念之外,或者你會發現,冬日魔法經已響不知不覺間實現咗你嘅聖誕願望...



1 則留言: