2014年1月6日

Tho's Dreams 搬家完成!

終於,我響2013年完結之前完成咗一個拖咗好耐嘅任務,就係 Tho's Dreams 嘅搬家行動!其實我先前一直都有搬,但係之後比較忙,有大約100篇文章未搬過黎;除夕嗰日我不斷搬,最後,響2013年嘅最後幾分鐘搞掂咗,可以話係了結咗一個心願,哈哈!




2013年8月尾,因為Yahoo Blog宣佈會響年尾關閉,我只好決定搬過黎Blogspot呢邊;呢個改變或者會對眾多讀者帶黎不便,事實上,我都覺得好煩,原本好地地又要重新適應全新嘅網誌系統...  另一方面,面對瀏覽量流失,我慢慢都變得開始冇咩心機寫文章...

不過我知道,有網友黎到呢一刻都依然會成日上黎 Tho's Dreams、不論我有幾懶都繼續支持我,其實真係覺得好感動,要再一次衷心感謝你地!趁呢個機會賣下廣告先,近期我出少咗好多文章,但就算我好忙,都會儘可能每日更新Facebook專頁;假如你仲未讚好的話,誠意邀請你讚好,因為嗰邊會多好多即時資訊架!

瀏覽量大幅度下跌的確令我感到好無奈,但係我黎緊將會有一個重整計劃,希望可以令到 Tho's Dreams 回復生氣!( 其實我好似已經講過好多次話要努力返,但每次都係冇咗件事...  希望今次唔會啦!) 下一篇文章將會提及到重整計劃嘅詳情,敬請留意!;)


2 則留言:

  1. 加油呀!我覺得新Blog留言系統不太方便,所以少咗留言,sorry呀。。。我以後會留多D架啦!我好想睇講Duffy/TDS/TDL/WDW/HKDL嘅商品文章呀^^我會繼續支持你,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅支持, 新Blog嘅系統的確同以前好大分別, 有時都覺得幾麻煩...

      刪除