2014年1月14日

Tho's Dreams 2014的願景!

2014年1月14日,新一年咁快就過咗兩個星期...  每次黎到新一年,唔少人都會同自己講,響黎緊嘅一年入面會有咩新目標;當然,我都有幾個屬於自己嘅2014年目標,而其中一項,就係要重整 Tho's Dreams!而家就等我同大家分享一下有咩大計啦!




一直以黎,我寫Blog都有一個指標,就係要「一日一篇」!但自從上年暑假開始,呢個指標已經被淡忘,再去到 Tho's Dreams 搬家之後,產量就進一步下降...  我嘅首個重整計劃,就係要重新維持產量指標!不過,我都清楚知道自己未必再係好似以前有咁多空閒時間,所以我想將指標改為「兩日一篇」,我將會儘可能每兩日出一篇新文章!

另一重整計劃,係文章轉型!其實,推出每一篇新文章,第一步就係要準備嗰篇文章所需要嘅相片;但因為撰寫內容需要好多時間、心機,所以好多時我準備完所有圖片就會放咗響到,拖好耐先至開始寫...  為見及此,我會嘗試將部份文章改為以相片為主,唔會寫太多無謂嘅描述。雖然話就話相片為主,但我都會確保每一篇文章嘅內容係完整嘅,唔會失去原有意義!

好啦,講完新目標,就輪到2014年值得我期待嘅野!2013年,我最期待嘅全新園區 迷離莊園 經已響5月正式開幕!今年,我最期待嘅,必然就係 香港迪士尼樂園 快將推出嘅夜間巡遊!呢一刻就仲未知道幾時先會登場,但係我已經好緊張,更加為 Tho's Dreams 換上全新主題背景!標題圖片係響 東京迪士尼樂園 欣賞夜間巡遊嗰陣影嘅,相信,到時可以響香港見到咁嘅情境,一定會好感動!




除咗夜間巡遊,黎緊六月嘅 東京迪士尼之旅2014 都令我非常期待;我早前已經預訂咗 東京迪士尼渡假區 嘅酒店房間,一趟全新嘅幸福歡樂之旅快將展開!睇黎,我要快啲寫完 東京迪士尼之旅2013 嘅文章,再開始分享 東京迪士尼之旅2014 前篇!另外,之前提及過嘅神秘之旅亦繼續準備得如火如荼,應該會響暑假期間出發!總而言之,2014年,讓我突破自己,大開「奇妙」眼界!


4 則留言:

  1. 學生哥真係開心呀,想幾時去旅行就去~:p
    期待你黎緊的分享 :)

    回覆刪除
  2. 一年飛一次日本, 好正喔, 我都想飛日本呀!!!
    我都好期待HKDL首個NP, 雖然一定預左冇TDL咁大規模(可以不理財爺既說話),
    若果有TDL 7成既規模都已經好滿意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我本身好鍾意日本呢個國家, 同堆TDR係離我地最近嘅迪士尼渡假區!
      HKDL夜間巡遊嘅規模我都唔敢抱太大期望...
      但只要出到黎嗰個感覺係好幻麗, 我已經會好感動!

      刪除