2014年1月27日

走出 東京迪士尼海洋海景酒店, 細看意大利建築風格!

先前嘅 東京迪士尼之旅2013 相關文章都係逗留響 東京迪士尼海洋,黎到旅程嘅第二日,早上依然會響 東京迪士尼海洋 遊玩,但去到下午就會正式轉場去到 東京迪士尼樂園!想睇有關 東京迪士尼樂園 嘅資訊的話,就記得繼續留意住啦!

第二日嘅朝早,響 東京迪士尼海洋海景酒店 好舒服咁訓咗晚,雖然比起平日訓少咗,但總算補充咗精神!我仲特別預早咗起身,去到酒店嘅外圍睇睇!




起身之後,沖個靚涼,跟住就幫我嘅 Duffy小熊 換衫!佢今日所穿著嘅係春日巡航裝,配合返 東京迪士尼海洋 嘅特別活動,米奇和Duffy的春日巡航 嘛!




開始去玩之前,當然都要食早餐先,如果唔係邊有力氣?有飯糰、溫泉蛋、朱古力飲品!其實,響 東京迪士尼渡假區 裡面嘅大部份時間都係我自己去玩,爸爸媽媽就會出返市區行街;今日嘅早餐就係佢地尋晚響出面嘅便利店幫我買定嘅。




如果唔係因為分秒必爭,我都會選擇響房內嘆返杯茶先出發,佢地連個杯都雅致過人!試想像,手上拎住茶杯,品味溫暖嘅紅茶,再欣賞窗外嘅風景,都應該會幾寫意!




走出房間沿著走廊行,尋晚太攰唔記得影相,趁住而家影返先!牆上裝有古典燈飾,亦都有海景畫作,依然係充滿意式風情;而行到去走廊嘅盡頭,望落去,正正就係酒店大堂!






好啦,出到去外圍,呢到就係酒店嘅正門。可以見到後面嘅主體建築,一排意大利風格樓房向兩邊延伸,每棟樓房嘅設計、色調都略有不同,唔會太過單調。中心有一個魚型石像噴水池,我會話係呢間酒店嘅象徵性標誌,響官方網頁睇啲圖片成日都會見到佢。




不論遠睇抑或近睇,都會睇到整間酒店嘅造工係非常細緻;另一個令我好鍾意呢間酒店嘅原因係,佢同平時 迪士尼 嘅童話式主題好唔同,古典意大利港灣主題令 東京迪士尼海洋海景酒店 變得份外獨特,同時亦不失華麗嘅感覺!





酒店正門旁邊有通道通往一條天橋,究竟係去邊嘅呢?原來係去 迪士尼渡假區線 東京迪士尼海洋車站,酒店住客要去坐搭單軌鐵路都非常方便。





搞下搞下,原來已經係早上8:30,今日 東京迪士尼海洋 同尋日一樣都係響早上9:00開門,差唔多時候要排隊入園玩啦!再次去到樂園正門,使用酒店住客專用嘅排隊隊列,都係可以提早20分鐘入園!第二日,我入園之後會衝去邊到呢?下篇文章繼續分享!


1 則留言: