2014年1月29日

海洋廣場, 被幸福歡樂包圍的魔法帽!

東京迪士尼渡假區 旅程第二日,又再踏進 東京迪士尼海洋。呢一日同樣有得使用酒店住客專用隊列入場,可以提前響樂園開放前20分鐘進入園內。尋日,我就第一時間衝咗去人氣遊樂設施,Toy Story Mania。今日,我選擇放慢腳步,停留響樂園嘅入口廣場。




留咗響入口廣場,只有一個原因,就係呢到有一個好靚嘅 三十週年慶典 裝飾。東京迪士尼之旅2012 嘅時候就分享過,東京迪士尼海洋 嘅入口廣場放咗一頂 米奇魔法帽,係響2011年 東京迪士尼海洋 十週年 嗰陣新增嘅。黎到2013年,呢頂魔法帽就被幸福歡樂能量包圍住!




穿著黃金服飾嘅 米奇、米妮,手執象徵歡樂嘅 米奇頭形快樂汽球,準備升上半空!整個裝飾金光閃閃,吸引咗唔少人排隊影相,包括我。日間睇已經覺得好靚,但其實,入夜之後將會變得更加夢幻!以下呢張相係我響第一晚影嘅,一點點燈光閃爍著,幻麗迷人!




2012年嘅時候,魔法帽嘅頂端有 魔法師米奇 企咗響上面;今次去嘅時候,佢已經唔見咗,代而代之嘅係剛才所提及嘅 三十週年慶典 相關裝飾。除咗 米奇頭形快樂汽球,同樣象徵歡樂嘅仲有 幸福歡樂彩帶,魔法帽嘅周邊都出現咗好多彩帶!





魔法帽位於入口廣場嘅正中央,自然成為咗焦點;但唔好唔記得仔細留意埋廣場嘅其餘部份,都仲有另一啲 三十週年慶典 裝飾!而家鏡頭轉到去 東京迪士尼海洋 嘅售票區,咦,呢到好似冇咩特別咋喎,有咩睇啊?




實情係響外面嘅屋簷嗰到,呢個位置貼有 三十週年慶典 橫幅,展示不同嘅 迪士尼朋友 坐咗響 米奇頭形快樂汽球 上面,同時亦有 三十週年慶典 標誌。





睇完入口廣場嘅裝飾,繼續暢遊 東京迪士尼海洋!響第一日嘅行程,大部份我想玩嘅遊樂設施、我想睇嘅表演都已經睇得七七八八,所以呢一日我可以唔洗咁匆忙!我之後的確玩咗一項非常休閒舒適嘅遊樂設施!係咩呢?下篇文章繼續!

沒有留言:

張貼留言