2014年2月2日

登上蒸汽船, 環繞整個 東京迪士尼海洋!

上回提要:身處於 東京迪士尼海洋 嘅第二日,一朝早就欣賞咗酒店外圍、樂園正門廣場裝飾,去到樂園裡面就玩咗一項非常休閒舒適嘅遊樂設施!我上次所講嘅,其實就係,迪士尼海洋渡輪航線 DisneySea Transit Steamer Line!




上船之前先做個簡介啦,迪士尼海洋渡輪航線 就仿如我地嘅 香港迪士尼樂園鐵路,可以帶賓客環繞整個樂園一周;渡輪航線一共有三個碼頭,分別位於 美國海濱、失落河三角洲 以及 地中海港灣。





值得一提嘅係,迪士尼海洋渡輪航線 係有兩種運作模式;一種係不停站遊園一周,響邊個碼頭上船就會響返同一個碼頭落船;另一種就係單程行走,上船後必須要響下一個碼頭落船。各個碼頭嘅入口都有顯示路線圖以及現時嘅運作模式,上船之前記得要睇清楚啦!





呢一日入咗樂園之後,我就唔知點解好自然地行咗去我稱為「Duffy基地」嘅 Cape Cod;而咁啱,迪士尼海洋渡輪航線 美國海濱碼頭 就係響 Cape Cod,於是我就上船啦!





配合正在舉行嘅 米奇和Duffy的春日巡航 活動,渡輪都有特別裝飾,並且有活動標誌!




迪士尼海洋渡輪航線 所使用嘅船隻係蒸汽船黎嘅;船上可以見到蒸汽機、燒煤鍋爐。





啟航啦!首先出現響眼前嘅,就係停泊響 美國海濱 嘅巨型郵輪,S. S. Columbia!




跟住就可以用另一個角度欣賞 Cape Cod 漁港!仲有 Prometheus火山 做背景添!





下一個經過嘅園區係 發現港,呢個未來港口有好多先進嘅船隻以及航海設備呢!





再之後,渡輪先後經過 失落河三角洲、阿拉伯海岸、美人魚礁湖,跟住就去到 神秘島。




最後一個駛經嘅園區係 地中海港灣,途中可以見到遠處嘅意大利建築群,海面上亦有另一架渡輪!




行駛咗一圈再次黎到 美國海濱,結構龐大嘅 驚魂古塔 即時吸引咗我嘅目光!




終於返到原本上船嘅 Cape Cod 碼頭,落船之後要上樓梯離開,唔知上面有咩睇呢?




先前有文章介紹過,Cape Cod 係一個漁村黎嘅,居民都係以捕魚維生。由碼頭行上去,原來係一間罐頭製造廠,漁民會將漁獲即時拎黎製造罐頭;方便之餘亦有品質保證,哈哈!




最後,向我所乘坐嘅渡輪講聲再見啦!多謝你帶領我響海上環繞咗整個 東京迪士尼海洋!




有一樣野唔記得講:唔知係唔係太早嘅關係,成架船其實得我一個乘客,我可以好寧靜咁享受一趙海上之旅!能夠靜靜地、舒舒服服咁響船上欣賞各個園區嘅景色,可以話係新一日嘅好開始!


7 則留言:

  1. 末等到你出blog, 我巳經去左tdr. 我打算都會在今年再去第2次。
    我想問下, 你這隻船行一圈, 要幾耐? 因為我係tdl坐左架, 似鐵達尼船, 泊船同行一個land都好耐下。tdl應該冇船, 行一圈。 (我想) 同係末通常係cape cop上船, 至會行一圈?
    我番到屋企, 睇左個today, 係末真係全個tds得3個地方有duffy同shellimay買?
    你係末幾日都住tdr既酒店? 我想住一個站, 係有lift. 新宿有lift, 舉例, 一出地鐵係西口, 但lift係東口。要花好多時間找lift同轉地鐵。所以, 問下有冇咩建議。
    我仲想問你係酒店連機票買?
    Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 係得門口Emporium, McDuck同埋Cape Cod 3間shop先有duffy同shellimay 產品, 但就應該冇話邊間最齊全, 因為視乎當日情況, 可能某間鋪賣曬都未定

      刪除
    2. 哈哈,唔好意思,我請Blog比較慢...

      其實呢個渡輪行一圈唔會好耐,大約10分鐘左右;可能因為TDL嗰架蒸汽船比較大架,所以速度比較慢,TDS呢款相對輕型得多;至於係唔係Cape Cod出發先會行一圈我就唔太清楚,因為地中海港灣碼頭我冇去睇過,失落河三角洲碼頭我都唔太記得了...

      冇錯,正常黎講只得三間商店會有Duffy相關產品;不過都會有例外,例如響米奇和Duffy的春日巡航活動期間,因為係Duffy做主角,大部分商店都會見到佢嘅蹤影。

      我係有兩日住迪士尼酒店,其餘都係響渡假區內/附近嘅酒店;假如想方便自己入樂園玩,最好當然係住返響附近;舞浜站以及周邊幾個站都有唔少酒店可以選擇,亦有迪士尼渡假區好鄰居酒店提供穿梭巴士服務往返酒店以及兩個樂園,非常方便。

      我地通常都係酒店、機票分開買,但有時候,日航天地會有優惠套票,可以去睇睇。

      刪除
    3. 唔該唒 :-) , @nevil 同 @ thomas
      你地有冇買duffy/shellimay公仔? 末去tds之前, 我覺得hkdl係聖誕出既duffy, 質素好左, 30分鐘可比錢, 買4樣野。我之前買個halloween版, 都要30分鐘, 至可比錢。咁1月去到tds, 以為5分鐘可以ko隻shelliemay, 最後都要成30分鐘。@@ 番到黎hk, 個隻情人節duffy, 要1個鐘, 至可以比錢。大家都係越南造。聽聞tds以前個d, 係中國造? 係末真係易選好多? :-) thx.

      刪除
    4. 其實我自己就冇咁有研究,基本上冇明顯瑕疵,個樣正正常常我就會買。TDS嘅大Duffy毛公仔,以我所知,一直同香港一樣都係越南製;
      但係部份季節性小Duffy毛公仔以及迷你Duffy鎖匙扣有時會係中國製。

      刪除
  2. 而家個隻新出連衫duffy, 我一拎上手就卑錢。可能情人節個隻, 係上年賣剩。以後出既, 係咁既質素就好啦。希望, 東京個d, 都唔好退步啦。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得近期香港嘅小Duffy毛公仔質素好咗;
      至於東京我就唔太擔心,佢地嘅品質不嬲都好嚴格,哈哈!

      刪除