2014年1月23日

LEGO世界遺產積木展 - 出發環遊世界!

之前出得好少文章,最後就搞到埋積咗好多原先想出嘅專題冇出到;除咗 東京迪士尼之旅2013,我打算稍後會逐步寫返嗰堆文章,而今日就出咗其中一篇先啦!

好似好耐都冇出過一啲「隨想隨寫」同 迪士尼 冇關嘅文章,咁今日就暫時撇開 迪士尼,同大家分享一篇關於 LEGO 嘅文章!




上年暑假,LEGO 響某個購物商場舉辦 「Piece of Peace」世界遺產積木展。我曾經有提及過,我由細到大都好鍾意砌 LEGO;另一方面,我亦係一個好嚮往自由自在去旅行,見識各地文化嘅人;咁究竟,當兩樣我嘅喜好組合起上黎,又會係點嘅呢?

黎到展覽場地,首先見到一個用積木砌成地球;下面有好多 LEGO人仔 Minifigures,象徵世界和平,貫徹返展覽主題。




呢到放咗好多世界遺產模型,全部都係由積木砌成。響我眼前有兩座塔,其中一座係我細個嘅時候去過嘅 法國巴黎鐵塔,另一個就係我都幾想去睇下嘅 意大利比薩斜塔。




響成長嘅過程中,我好有幸可以去過好多不同國家旅行,到訪過好多名勝;不如就等我睇下,呢個展覽裡面有邊啲世界遺產係我去過嘅先!

英國 倫敦塔




澳洲 悉尼歌劇院




中國 萬里長城




日本 白川鄉聚落




其實總共展出咗40個世界遺產,不過我就冇影哂咁多個,主要係影我有去過嘅,同埋我將來想去嘅。以下就係一啲假如有機會的話,我都好想親身去睇下嘅世界遺產。

日本 姬路城




日本 金閣寺




尼泊爾 加德滿都谷地




印度 泰姬陵




俄羅斯 克里姆林宮




希臘 雅典衛城




意大利 羅馬鬥獸場




秘魯 馬丘比丘




智利 復活島國家公園




埃及 古金字塔




埃及金字塔可以話係咁多個遺產當中最想去嘅一個,我由細細個開始就對呢個古老文明好好奇,覺得佢好神秘!呢個模型上面仲有一個 法老王Minifigure,好趣緻!




呢篇文章嘅最尾,我想用日本嘅富士山作結;原來佢係2013年6月22日先至正式被列為世界文化遺產,呢個模型可以話係新鮮出爐!




山頂上都有一個 Minifigure!但係睇真啲,佢身上所穿著嘅係機場職員制服,點解會有一位機場職員響山頂出現咁搞笑嘅?哈哈!




去旅行真係一樣好開心嘅事,可以拋開平日嘅束縛之餘,更加可以擴闊眼界!唔知道,我響未來會唔會有機會去以上嘅世界遺產參觀呢


沒有留言:

張貼留言