2014年4月3日

戴上帽子, 讓自己也化身成幸運兔子吧!

趁住近期 Oswald幸運兔子 備受矚目,等我順便同大家分享埋一啲 Oswald 相關商品啦!上年去日本旅行嘅時候我都買咗幾隻 Oswald 毛公仔,之後有朋友去咗加州嘅 迪士尼樂園渡假區,我就拜託佢幫我空運一款飾物返嚟,就係 Oswald 兔子耳朵造型帽!




呢頂帽以黑色為主色,頂端有長長嘅耳朵,正前方亦釘有一個 Oswald幸運兔子 標記。




嗰邊都有個人化服務,可以加自己個名上去;但原來係要收費嘅,不過繡得咁靚,都值嘅




除咗 Oswald 帽子,我嘅朋友返嚟嘅時候仲帶咗一份小禮物俾我,係一個 Oswald 鎖匙扣!上面寫住「Service with a smile」以微笑服務,提醒咗我自己都要用微笑向賓客傳播歡樂,我會記住架啦!:)




背後就印有 Disney California Adventure 迪士尼加州冒險樂園 標誌;再次感謝呢位朋友,去美國玩都專誠買一份小禮物俾我,我好鍾意啊,多謝您!




講完美國嘅商品,返到黎 香港迪士尼樂園,自從上年推出過徽章之後,好似已經再見唔到任何 Oswald幸運兔子 商品...  近期,Oswald 終於再次出現,園方推出咗一件 Oswald T恤!




等陣先,呢隻明明係 Mickey 黎架喎,邊到有 Oswald?玄機係響背面!




呢件T恤有前後兩邊圖案,前面係 Mickey,後面就係 Oswald 拎住一個寫住「The Original」嘅牌;意思係 Oswald 說明自己先至係原創,暗諷 Mickey 係以佢為設計藍本先至誕生;哈哈,真係調皮!




其實,呢件T恤並唔係 香港迪士尼樂園 嘅自家出品,係由美國嗰邊運過黎嘅;不過點都好,起碼有得賣丫;希望之後會有更多 Oswald幸運兔子 商品響園內出現,如果係香港自家設計就更好啦!


6 則留言:

  1. 件衫, 我見us disney store有得買呀~ 你朋友送卑你個件, 有冇寫dca/ disney store? (真心想知) 佢個邊得價, 仲比白港既生日折扣便~ 早知個時係美國訂番黎啦.
    香港好鬼衰, 成日引入美國同日本野~ 無奈, 美國又引入番香港既野~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件T恤唔係響美國買架,係我響香港買嘅。
      美國嗰邊幾多錢?平好多?

      刪除
    2. Us disney store us11.99, 而家冇唒啦! Us 個邊賣完, 到香港賣。最便可以hkd140有找! 唔知d人, 係末覺得hk個定價貴, 所以唔多覺有人著。我本打算入綠色mickey, 唔記得咩色既donald, 同唔記得咩色既dopey.可能, 香港d色差小少, 但公仔係 (完全) 一樣架。

      刪除
    3. 美國係平D,但我買最細都勁大件......買番黎著唔到擺左係到......
      點知香港又有得賣,又買多件....好彩最細既size都著得落><

      刪除
    4. 香港好多時都直接將美國嘅貨運過黎賣,其實我覺得價錢只要唔係相差太遠的話都冇咩所謂嘅,因為就咁入樂園買,方便好多嘅。

      刪除
    5. 哈哈,可能美國要遷就嗰邊啲人嘅體型,而家響香港買著得到咪好囉! :)

      刪除