2014年4月2日

東京迪士尼之旅2014: 尋覓Oswald幸運兔子

東京迪士尼渡假區 春季活動「迪士尼復活節」以及「米奇和Duffy的春日巡航」今日正式開始,但係尋日已經進行咗不同巡遊表演、娛樂節目嘅預演。另一方面,原先預定4月2日登場嘅 Oswald幸運兔子,亦已經響尋日歷史性首次現身於 東京迪士尼海洋,同賓客見面!




東京迪士尼海洋 為佢設計咗一個全新嘅主題故事,講述佢去到 Cape Cod 漁村,設立咗一個小型農場,為村民提供鮮花、雞蛋等等。又係 Cape Cod 漁村,咁即係可以響同一個地區搵齊 Duffy迪士尼小熊 同埋 Oswald幸運兔子,好方便啊,哈哈!




請容許我不厭其煩咁重複多次 Oswald 嘅背景資料:華特迪士尼先生 響1927年創作咗 Oswald幸運兔子 呢個角色,並推出過幾齣短篇動畫。可惜之後因為版權爭議,華特迪士尼先生 喪失咗呢隻幸運兔子嘅擁有權,Oswald 亦被逼離開 迪士尼 嘅大家庭。




直到2006年,華特迪士尼公司 主動回購 Oswald幸運兔子 嘅擁有權。2010年,東京迪士尼樂園 推出全新復活節巡遊,Oswald 首度以巡遊花車型式出現於 迪士尼主題公園。可惜,一直以黎都未有關於 Oswald 以「Meet & Greet」造型與賓客見面嘅消息。




去到大約一個月前,有傳聞指出 Oswald 會響 東京迪士尼海洋 春季活動之中首度曝光,呢個傳聞亦都響 東京迪士尼渡假區 官方網頁公佈春季活動詳細內容嘅時候得以證實!最終,Oswald幸運兔子 終於響2014年4月1日首次出現響賓客眼前!




而配合 Oswald幸運兔子 登場,園方同時推出一系列 Oswald 主題商品;以藍白間條水手風格為題材,恰配返 Cape Cod 嘅漁村氣氛;有頭飾、帽子、短襪等服裝。




另外亦有背囊、輕型儲物包、毛公仔鎖匙扣、原子筆呢類飾物,全部都設計得好靚,有返 東京迪士尼渡假區 一貫嘅商品質素!好想全部買哂返黎啊!




順帶一提,日本迪士尼商店 超受歡迎嘅「Tsum Tsum」毛公仔系列,最近又推出咗 Oswald幸運兔子 迷你毛公仔;睇黎,Oswald 近期可以話係登上人氣高峰!




Oswald幸運兔子 作為第一位由 華特迪士尼先生 創作嘅 迪士尼朋友,適逢 迪士尼 90週年,今次推出 Oswald「Meet & Greet」造型,或者就係最好嘅慶祝禮物!今年 東京迪士尼之旅2014,就等我親身去到 東京迪士尼海洋,尋覓可以帶來幸運嘅兔子!期待與 Oswald 見面嘅一刻!

10 則留言:

  1. 總覺得TDL永遠都快人一步, 相反HKDL永遠都慢過人或冇影既!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都諗咗好耐點解迪士尼方面會俾TDS做初次登場,可能係因為響日本肯定會受歡迎;至於HKDL,同一日響大街搵得齊fab 8,我覺得已經係值得慶賀嘅事...

      刪除
  2. 我都代購左一隻Oswald Tsum Tsum呀! =)

    回覆刪除
  3. 末收購之前, 個間公司有咩卡通? 個時, 我去東京主要玩attractions, 景都末有時間睇, 咁橋個時duffy個食野show, 要準備情人節既野. 冇得睇, 我就冇行過去. 想知, Cape Cod 漁村係末係tower of terror, 個架大既假船個度. (個時, 我都唔覺個park, 有人拎duffy既. 可能末行到duffy街) 後悔, 冇試個奶茶味爆谷. duffy同shelliemay既meet & greet唔係, 係間屋入面架咩? thx.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原先擁有Oswald版權嘅係Universal Studios,迪士尼只係純粹買返Oswald嘅版權返黎,唔係收購整間公司。

      刪除
    2. 地圖上美國海濱3、6、C嗰個區域就係Cape Cod,而C就係Duffy嘅meet & greet屋仔,平時ShellieMay會響屋外附近位置出現,但係春日巡航活動期間就會同Duffy輪流響屋內出現。

      刪除
    3. TDS地圖:
      http://www.tokyodisneyresort.jp/tc/access/mapdownload/pdf/TC_TDS_atr.pdf

      刪除
    4. 成個disneysea, 冇去到duffy區同樓上個區, 仲冇去亞拉伯區。duffy 爆谷, 係邊到附近? Thx. 你自己入去個次, 係主要影duffy? 我係完全每秒都好趕。 我仲想問下午同夜晚個船show, 普通guest係開show之前同後, 落唔落得去睇? 有圍繩? 其實, 係末邊個位置都睇到個show? 下午個show, 我見有characters落船, 接近guests。晚上個show, 企得太高, 睇唔到夜晚個架船。thx.

      刪除
    5. 奶茶味爆谷係響正碼頭(Duffy Meet&Greet位)對出。
      我上年響東京迪士尼留咗4日,其實玩咗好多野,係我寫blog較慢啫,哈哈!
      2012年嗰次響DisneySea就玩得半日,時間的確係好緊迫,要skip好多野...
      其實早晚兩個show我之前都有寫blog,可以睇睇參考下:
      密西哥傳奇 - http://thosdreams.blogspot.hk/2013/10/blog-post_23.html
      Fantasmic!-http://thosdreams.blogspot.hk/2013/12/fantasmic.html
      兩個show都唔會圍繩,只要響地中海港灣貼緊海邊都可以睇得好清楚。 :)

      刪除