2014年4月1日

又到4月1日, 祝各位愚人節快樂!

迪士尼主題公園 官方網誌今日刊登咗非常重要嘅資訊,首次透露 香港迪士尼樂園渡假區 第二期主題樂園嘅規劃內容!終於都俾我地等到呢一刻,而家就即刻到大家講下有咩特別!




網誌文章就提及到 香港迪士尼樂園 已經開業接近九年,不同嘅擴建遊樂設施相繼落成,營運狀況亦持續進步,表現理想;因此,迪士尼 方面正積極規劃第二期發展。接著落黎,就係幾個第二期主題樂園嘅構想。




構想1:Hong Kong DisneySea「香港迪士尼海洋」
以東京版本嘅主題樂園作為設計藍本,同時亦會加入獨家嘅主題園區、遊樂設施。






構想2:Hong Kong DisneySky「香港迪士尼天際」
全新以翱翔天際為主題嘅樂園,帶領賓客暢遊天空世界。






構想3:Disney's World of Stars「迪士尼星閃世界」
不同 迪士尼 旗下的電影、動畫明星將會齊眾一堂,向賓客展現屬於他們的故事。






構想4:Disney's Expedition「迪士尼遠征之旅」
出發前往世界各地,進行一次非一般嘅極地探險旅程。






哈哈!今日係咩日子啊?4月1日,祝各位愚人節快樂!以上內容全部都係我虛構出黎嘅,包括第一幅圖都係我改出黎!所以Click入去 迪士尼主題公園 官方網誌係唔會見到嗰篇文章,嘿嘿!

不過呢個愚人節小玩笑都顯出咗我對第二期計劃嘅期待!好希望可以快啲見到第二個主題樂園落成於 香港迪士尼樂園渡假區!你又對第二期樂園有咩期望呢?


7 則留言:

  1. 搞到我幾咁開心…… 原來…… 第二期快d開始規劃啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我相信佢地一直都有計劃, 話唔定會好似Ironman同埋第三間酒店咁, 有一日好突然咁就公佈咗! 不過我都希望呢一日會快啲來臨!

      刪除
  2. 構想四, 第1同最尾係咩 attractions? 係tds? Hkdl唔要 planes就得啦! 好多人都唔想去識佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一嗰個係早前公佈咗, 即將於WDW Animal Kingdom興建, 以阿凡達為主題嘅園區, 另一個就係同樣位於Animal Kingdom嘅Dinosaurs遊樂設施. 如果搬哂黎香港都幾好丫, 哈哈! (妄想中)

      刪除
    2. Planes... 其實我好唔明點解今年星級款待會用佢...

      刪除