2014年4月25日

走進 東京迪士尼樂園酒店, 一種似曾相識的感覺!

雖然話就話轉場去咗 東京迪士尼樂園,但其實同 迪士尼朋友 玩咗冇耐之後就離開咗樂園,因為要去酒店辦理入住手續!尋晚響 東京迪士尼海洋海景酒店 好舒服咁住咗一晚,而今晚就輪到 東京迪士尼樂園酒店!




踏出樂園正門之後,可以見到 迪士尼渡假區線 車站,而後面嗰座藍色屋頂嘅建築物就係我即將入住嘅 東京迪士尼樂園酒店!其實距離樂園都唔算好遠,就算夜晚玩到好攰,都只需行幾步路就返到去!




呢間酒店用咗幾個經典 迪士尼 動畫作品做主題,其中一個係《愛麗絲夢遊仙境》;一入門口經已發現好多相關佈置,包括馬賽克壁畫、撲克牌畫作等等。








行到去酒店大堂,正中央有一個小型噴水池,奇妙仙子 企咗響水池頂端呢!冇錯,另一個動畫主題就係《小飛俠》!牆上亦有展示幾張電影劇照,小飛俠 帶領小朋友們翱翔天際!







除咗有經典動畫主題,東京迪士尼樂園酒店 亦採用維多利亞式建築風格;酒店裡面周圍都係華麗嘅古典擺設、畫作,氣派非常瑰麗高貴。








維多利亞式建築風格?咁咪即係同 香港迪士尼樂園酒店 一樣囉?兩間酒店嘅風格係一樣嘅,自然都有一啲類似嘅裝飾,吊燈、米奇銅像、米妮銅像,全部都俾我熟悉嘅感覺!






講完佈置就要講下酒店設施,同 東京迪士尼海洋海景酒店 嗰邊一樣,呢到都有一間售賣樂園商品嘅店鋪,同樣有售賣酒店獨家商品。




但我最滿意嘅係,呢到有便利店!價錢只係比起市區嘅便利店貴少少,亦有一啲帶有 迪士尼 元素嘅貨品!究竟點為之有 迪士尼 元素嘅貨品?遲啲先講,嘿嘿!




最後,送上一張地板嘅相片;話哂都係 迪士尼酒店,點會冇 隱形米奇 呢?剩係呢到已經一次過有四個!不過我之後冇再特別花心機去搵更多 隱形米奇,因為實在有太多野等住我去做... 哈!


沒有留言:

張貼留言