2014年4月26日

逛逛商城, 然後到 迪士尼商店 大買特買!

先前 迪士尼渡假區線 嗰篇文章就講到,響 東京迪士尼樂園酒店 完成入住手續之後,我返咗過去 東京迪士尼海洋 領取自己同 Duffy迪士尼小熊 嘅合照;然後,因為順路嘅關係,我就去埋 迪士尼商店 黎一個瘋狂購物時間,嘿嘿! 




迪士尼商店 東京迪士尼渡假區分店 位於購物商城「IKSPIARI」裡面;呢個商城響正 迪士尼渡假區線 渡假區正門車站 旁邊,我由 東京迪士尼海洋車站 坐一個站就到;假如你係由市區搭火車入黎渡假區的話,響JR舞浜站行過去都只需約三分鐘。




話明係商城,當然有好多店鋪,但因為多數都係售賣貴價貨品,我冇深入研究;另外亦有林林種種嘅餐廳,不過我主要都係響返園內用餐,所以亦都冇刻意留意有咩餐廳。





商城有一條位處於室內嘅百老匯時尚大街,到處都係閃爍嘅霓虹燈招牌;呢到更加可以搵到 米奇老鼠 嘅經典動畫電影廣告!





我黎「IKSPIARI」嘅惟一目的只係為咗 迪士尼商店!當時適逢《怪獸大學》即將上映,店內有唔少相關產品,仲要放咗響門口當眼位置!





響市區嗰間 迪士尼商店,都係有啲運氣先買到 Oswald幸運兔子 毛公仔,我冇強求要搵埋 迷你Oswald;而呢到就有好多隻 迷你Oswald,好開心!




講起 迪士尼商店,必然要講埋備受矚目嘅「UniBEARsity 小熊大學」。之前都有文章介紹過,呢個係 迪士尼商店 自家創作嘅品牌,推出咗多款小熊毛公仔、精品。




呢啲小熊除咗得意可愛之外,最特別之處就係佢地以 迪士尼朋友 作為設計藍本;例如,以下呢隻超級巨大熊就係代表著 米奇老鼠,名字叫做 Mocha!現時,呢個品牌響日本都有一定人氣,而響香港嘅知名度亦都慢慢提升緊!




大件事啦!夠鐘再次進園睇夜間巡遊啦!但係我未買完喎!最後,逗留響 東京迪士尼渡假區 嘅第四日,我又走黎買多次野,哈!




呢次仲發現到,原來 迪士尼商店 門外放有《怪獸大學》大眼仔、毛毛 造型塑像!呢兩張相片就送俾咁多位鍾意怪獸嘅Fans們啦!





最後想講多一樣野:之前有網友留言,提到由樂園裡面出黎商城用餐。其實我唔太建議咁樣做,因為兩大主題樂園都有提供多款食品,個人覺得味道都唔錯,而且價錢亦唔會比起外面貴好多,尚算合理;響樂園走出黎一來一回都幾花時間,假如時間唔係好充裕的話,俾貴少少響園內食,慳返啲時間、腳骨力去玩,或者會係一個較好嘅選擇。


4 則留言:

  1. 請問你知吾知道Disney Store幾點營業同埋關門?

    回覆刪除
    回覆
    1. 東京迪士尼渡假區分店 營業時間: 上午10:00 - 下午10:00

      刪除
  2. 我上次去極趕時間,完全將佢ignore左...
    多謝你的介紹,我下次一定要入去行返一轉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個商城最值得行嘅都係間 迪士尼商店, 哈哈!

      刪除