2014年4月28日

兩隻小熊, Mont擁有鋼牙齒, Blanc擁有大鼻子!

前日嗰篇文章就講咗 東京迪士尼渡假區「IKSPIARI」商城以及裡面嘅 迪士尼商店,並且提到「UniBEARsity 小熊大學」呢個原創嘅商品系列;今日,就等我向大家介紹呢個系列當中嘅兩位小熊成員,Mont、Blanc!




購買呢兩隻小熊毛公仔,都分別會附有一個「UniBEARsity」招牌,證明佢地係 小熊大學 嘅其中一份子;另外,佢地嘅腳上都繡有標誌,而背後就釘有標籤。






標籤嘅其中一面寫有「Disney UniBEARsity」字樣,再睇睇另一面,係兩隻小熊嘅「A+」成績同埋教授簽署。Ludwig Von Drake?邊個黎架?其實響店內佢都有出現過,貨架左上角嗰隻鴨就係佢啦!呢位 唐老鴨 嘅叔叔去咗 小熊大學 做教授!






言歸正轉,講返兩隻熊仔先!先前講過,小熊大學 呢個系列最大嘅特式就係每隻小熊都係以一位 迪士尼朋友 為設計藍本?咁 Mont、Blanc 又代表咗邊個 迪士尼朋友 呢?先睇睇毛髮顏色,Mont 係深啡色,Blanc 係淺啡色。




再睇下眼耳口鼻有咩特別啦:Mont 擁有鋼牙齒,Blanc 擁有大鼻子。大家估到未呢?其中我咁樣寫,答案都經已呼之欲出,哈哈!正確答案:Mont 代表 鋼牙奇奇,Blanc 代表 大鼻帝帝!





呢兩隻小熊原來係 Chip、Dale 嘅化身,佢地嘅背部都有深色條紋以及白色尾巴,似足花栗鼠!大家覺唔覺得佢地好可愛呢?明明係熊仔,但係就有花栗鼠嘅特徵!





就連佢地頸上嘅領帶都有橡果圖案!我返到屋企先至知道條領帶係可以拆出黎,戴住領帶得意啲,抑或唔戴得意啲呢?我就覺得戴咗領帶感覺上好斯文!





我發現自己對熊仔真係情有獨鍾...  Duffy迪士尼小熊、Pooh小熊維尼,而家再加埋 小熊大學 Mont、Blanc!究竟點解我會咁鍾意熊仔,我自己都唔知道...


2 則留言:

  1. 我都好想要番隻unibearsity 不過香港d代購都好貴⋯睇黎要親自去買先得
    如果佢紅到好似duffy衝出日本就好 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. Duffy因為有主題樂園內嘅帶動, 所以受歡迎啲都正常嘅~

      刪除