2014年5月6日

Dreamlights夢之光: 公主與仙子的幻麗世界

今日將會發佈三篇 東京迪士尼樂園 夜間巡遊專題文章!其實點解要分做三篇?咁係因為呢個巡遊實在係太長啦,花車總數超過二十架,所以我就決定將所有花車分咗三個類別!而呢篇文章將會呈獻第一個類別,就係:公主與仙子!

講返少少資料先,呢個巡遊全名叫做「Tokyo Disneyland Electrical Parade: Dreamlights」「東京迪士尼樂園電子巡遊:夢之光」,每晚都會響巡遊路線上演;但假如落雨的話,就會改做規模細好多嘅迷你巡遊「Nightfall Glow」「夜幕彩輝」。




2012年去嗰陣,就係因為落雨,我冇機會睇到呢個咁靚嘅夜間巡遊;黎到 東京迪士尼之旅2013,嗰幾日都有間唔中落下雨,所以我都有啲擔心會唔會又冇得睇;好彩嘅係入夜之後都無再落雨,夜間巡遊照常進行,見到首架花車出嚟嘅嗰一刻,我真係好興奮!

而家,就等我同大家介紹每一架花車啦!為咗唔破壞現場嘅燈光效果,我整個過程都冇開閃光燈影相,亦因為咁,有部份相片會比較朦糊... 我已經盡量揀一啲最好嘅相片出黎,希望各位見諒!




花車1:藍仙女 身穿長裙,不時拍動蝴蝶翅膀,為巡遊揭開序幕!






花車2:白雪公主 企響閃爍嘅大樹下面,與鳥兒歌唱!






花車3:燈神精靈 出場,施展奇幻變身術!






變變變,精靈 頓時幻化成 妙妙貓、跳跳虎、夏日渡假裝 等不同造型!






花車4:阿拉丁、茉莉公主 身處於皇宮,向所有人揮手打招呼!







其實呢兩架 阿拉丁 主題花車好似唔算係公主分類... 冇所謂啦,有 茉莉公主 響到嘛,哈!






花車5:灰姑娘 夠鐘要去參加舞會,仙女教母 可唔可以幫幫佢呢?





仙女教母 揮動魔法棒,星光閃閃,灰姑娘 變成一位貴族女孩,可以去舞會啦!






花車6、7:舞會過後,王子 手執玻璃鞋,尋覓屬於佢嘅公主。






花車8:之後就係時候進入 奇妙仙子 嘅世界,周圍都係幻麗嘅嘅花草!






奇妙仙子 仲帶埋佢嘅一班仙子朋友黎玩,佢地似乎好開心喎!






第一個分類完結啦,淨係一個分類已經有八架花車,呢個巡遊嘅陣容果然係非常強大!好啦,公主與仙子分類介紹完成,下個分類又會係咩呢?記得今日留意住 Tho's Dreams 啦!


沒有留言:

張貼留言