2012年7月25日

進入 怪獸公司 的電影世界!

第三個重點遊樂設施,就係 明日樂園 嘅 怪獸公司迷藏巡遊車 Monsters Inc. Ride & Go Seek!睇個名就知道,佢係 怪獸公司 做主題啦!而佢亦係我去樂園之前一直最想玩嘅遊樂設施!亦因為咁,當日樂園一開門,我就衝去玩佢!一黎最想玩,二黎遲少少的話就要排好耐隊!

實在係太心急啦,日頭都唔記得影個門口添,不過唔緊要,好彩夜晚有影返!入口大大個招牌,上面有 大眼仔、毛毛、Boo 三位主角,整個招牌亦呈現一個M字。




入口呢到亦有一個大鐘,鐘嘅上面亦都有 怪獸公司 嘅標誌架!




整座遊樂設施嘅建築物,亦都特別參照咗電影入面原本嘅模樣,但當然就縮咗水啦。




至於門口亦都係參照返電影,呢個亦係我鍾意佢嘅原因之一,就係將電影場景化為真實!




返返去朝早啦,因為一早衝去呢到,所以就唔需要拎 Fastpass 啦。佢地好得意,叫正常排隊線做 StandbyEntrance 後補等待入口,但明明呢個先係正常入口嘛!




無論係響室外定係入到去等待區入面,周圍都有不同嘅海報。






一入到去等待區,我嚇呆咗!因為佢係將電影中整個 怪獸公司 大堂呈現返出黎,好正!




天幕牆上有兩幅壁畫,一邊係人類世界地圖,另一邊就畫咗 怪獸公司 嘅運作情景。





大堂中心嘅地板上,亦刻上 怪獸公司 嘅標誌。排隊線仲特別係圍繞住呢個標誌,俾你睇清楚!




電影入面,大眼仔 女朋友 大眼妹 工作嘅位置,大堂接待處。




等待區內有好多電視,向你介紹一陣間嘅玩法,但都係日文。順帶一提,一陣入到去,真正坐車玩嘅時候,途中所有 迪士尼朋友 都係講日文嘅。=_=





上車啦!原來我地做咗 怪獸公司 嘅保安人員!另一樣我鍾意呢個遊樂設施嘅原因,就係佢有互動性。大家可能睇得唔太清楚,但車頭座位前兩支細細支嘅野,其實係電筒黎嘅。入到去嘅時候,周圍都會有 怪獸公司 頂工作帽,只要照一照帽上嘅標誌,就會有趣嘅事發生!




臨入去之前,影多最後一張相啦!見到呢位怪獸朋友響到偷懶睇報紙!至於入面嘅野,都係等你有機會時再親身體驗啦!但如果你真係有機會去玩而又未睇過 怪獸公司 呢套電影的話,記得睇返一次先好去玩;因為響玩緊嘅時候,熟悉嘅電影情景將會一幕幕咁響你眼前展現,個感覺係好震撼架!




響出口一出就係一間商店,專賣 怪獸公司 嘅系列商品嘅。有好多 毛毛 同埋 大眼仔 嘅公仔響到。





當我出返去嘅時候,發現 大眼仔 架車泊咗響到啊!後面仲有一粒 大眼仔 造型復活蛋!




再影下啲 Fastpass 發行機先!機上面有一個個能量儲蓄筒,真搞鬼!




講到 Fastpass,我響 東京迪士尼樂園 一整日入面,只係拎咗一張 Fastpass 咋!而呢張 Fastpass 就係用響最後一個,亦係我最愛嘅重點遊樂設施嗰到!如果你有睇哂我咁多篇嘅分享文章的話,你可以諗下仲差邊一個遊樂設施未講過。提示:呢個遊樂設施係香港都有嘅;不過,東京呢個版本就真係好玩過香港多多聲!


沒有留言:

張貼留言