2012年7月26日

Epic Mickey - 唉... 百密一疏...

星期一時去完書展,同大家分享過我買咗一本 Epic Mickey 嘅概念畫冊。雖然我未睇哂整本畫冊,但就已經俾入面嘅遊樂場景吸引住。上網睇資料後,知道呢個遊戲係只限 Wii 平台嘅,既然屋企有一部 Wii,就買返黎玩下啦!響唱片鋪搵到呢隻遊戲,仲要係特別收藏版,原先應該大約$500,而家特價$299;真係好好彩,又搵到平貨,所以就即刻買咗落黎,拎返屋企玩啦!




買電子遊戲,最怕就係返到屋企先發現因為系統兼容等嘅問題而玩唔到歷...今次買到返去,放入部 Wii 入面,部機竟然話唔知呢隻係咩碟!玩唔到!其實我好少玩 Wii,所以對佢都唔太清楚。去到玩唔到嘅呢一刻,先記得一樣野...就係美國嘅遊戲要用美國嘅主機先玩到!而屋企呢部係香港機,只能夠玩到日本、台灣嘅遊戲...

雖然玩唔到呢個遊戲,令我有啲沮喪;但我都繼續睇下呢個特別收藏版有咩咁特別。個盒嘅兩邊分別有 米奇 同埋 Oswald The Lucky Rabbit,畫得好靚!





呢盒就係主角,Wii 遊戲光碟!但對於我黎講,佢而家已經變成一位小配角...




收藏版入面仲有一套貼紙,可以俾你貼響 Wii 主機以及搖控器嘅上面。




入面仲有另一隻 Bonus CD,載有幕後花絮片段,以及一啲創作圖。




不過,整盒入面我最鍾意嘅野,就係呢個 米奇 模型公仔啊!好有型!




遊戲入面係設定咗 米奇 用畫筆去做不同嘅任務,所以呢個模型都有一支畫筆附上。




而家就只可以欣賞呢個特別收藏版入面嘅其他物品,但我之後都會諗辦法,務求俾我玩到呢個遊戲,因為啲圖畫實在太吸引啦,令我深信佢必定會係非常好玩!


沒有留言:

張貼留言